facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Dehşet Treni izle

"Dehşet Treni izle" için 23 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. arif arif Mart 10th, 2014 at 13:32

    güzel harika cok begendim emeğigeçen herkes sağolsun

  2. duman dinlenir duman dinlenir Mayıs 1st, 2014 at 14:00

    film güzel hiç sıkılmadan izledim

  3. meldaa meldaa Haziran 3rd, 2014 at 20:02

    harika bir filmdi herkese tavsie ederim…İyi seyirleeer 🙂

  4. istanbullu istanbullu Haziran 12th, 2014 at 17:09

    çok dehşetli bir tren

  5. nurselin nurselin Haziran 25th, 2014 at 17:18

    güzel bir film izlenir…

  6. d d Temmuz 7th, 2014 at 13:47

    fc

  7. hyat hyat Temmuz 7th, 2014 at 13:48

    yezeeeee

  8. tuncay sancak tuncay sancak Temmuz 18th, 2014 at 04:25

    SAÇMA SONU BAŞTA İYİDE SONU ÇOK BERBAT DEREÇEDE ŞAÇMALIK DOLU DOŞLAR KARAR SİZLERE AİT YİNEDE

  9. Mehmet Mehmet Temmuz 29th, 2014 at 10:01

    Filmin sonu berbat hiç güzel olmamış

  10. erdi erdi Kasım 23rd, 2014 at 01:32

    filmin başından beri çokgüzel gidiyodu taki bitmesıne 5 dakka kalaya kadar ama yinede izlenmeye değer bir film tavsiye ederim 🙂

  11. yağmur yağmur Mart 13th, 2015 at 15:36

    süper filim emeği geçenleri tebrik ediyorum

  12. deniz deniz Temmuz 25th, 2015 at 19:57

    çok sacma bitti neydi yani bu

  13. taleh taleh Eylül 1st, 2015 at 12:52

    cok sacma tamamen vakit kaybi hic tavsiye etmeme

  14. by kisa by kisa Eylül 11th, 2015 at 11:32

    Dk. 21:00 yok böyle sahne gülmekten öldüm yani şu filme güzel diyosunuz ya helal olsun çok saçma yani 🙂

  15. youwinoryoudie youwinoryoudie Kasım 25th, 2015 at 00:16

    43.20 dublajda hata olmus yada türkiyede bi kafede otuyorular nerdesinlan diyo iyi dinleyin 🙂 güzel film

  16. Abdulaziz Gündoğdu Abdulaziz Gündoğdu Mayıs 1st, 2016 at 09:47

    Ben Bu Filmi Bilgiseyarıma İndirmek İstiyorum O Nasıl Olacak

  17. Gürhan Gürhan Mayıs 2nd, 2016 at 02:17

    film güzeldi ama sonunu görünce biraz sıçtı yani , bıçakla kadının vücudunu ayırıyor , sen o bıçağı öle sapla , vücudun içinde öyle rahat ilerlet , ya bi siktir git , o bıçağı soktuktan sonra çıkarmak bile zorken bıçağı öle rahat ilerletmek kağıt keser gibi bi de kalbini çekip çıkartıyor , sizin yaptığınız filmin sonuna sıçayım , o kalbi öle rahat çıkar sen yerinden , senin götüne sokarım ben o kalbi… neyse…

  18. zeynep zeynep Haziran 11th, 2016 at 02:26

    çok güzel olmuş emeğinize sağlık

  19. Nicki Nicki Haziran 14th, 2016 at 16:42

    ya sonu bok gibi gitti ya :(( ama iyidi

  20. Jasdoy Jasdoy Eylül 13th, 2016 at 23:50

    Bence bu film aramızdaki iblise çalışan masonları anlatıyor.Hemen her yerde aramızda,ve çoğu kanıp onlara katılmaktadırlar.Gerçek hedeflerini tam olarak öğrenmezken.Filmin sonu da buna tam bir işaretti…

  21. qazueleta qazueleta Ekim 8th, 2016 at 04:51

    film şa-ha-ne! sonuna neden bok atıyosunuz anlamadım? ne olacaktı klasik bi şekilde film sonunda çiftimiz öpüşürken FBI olay yerine mi intikal edecekti. bence çok farklı güzel bi film

  22. reyyan reyyan Kasım 14th, 2016 at 18:39

    Zekice kurgulanmış sağlam bir filmdi. Bazı sahneleri izlemek zor olsa da mutlaka izlenmesi gereken filmlerden.

  23. Lusi Lusi Kasım 22nd, 2016 at 23:39

    Harika,muhtesem 10 uzerinden 9 veriyorum.filme bayildim 😉

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)