facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Demir Adam 2 – İron Man 2 izle Türkçe Dublaj

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Demir Adam 2 – İron Man 2 izle Türkçe Dublaj" için 137 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. ömer ömer Mart 15th, 2013 at 21:01

    fdsgdsfg

  2. selim selim Mart 28th, 2013 at 14:00

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. se se Mart 28th, 2013 at 14:01

    süper

  4. muco muco Nisan 2nd, 2013 at 13:13

    ızlemeye calısıyorum lakın bır turlu adam akıllı ızleyemedım.. ugradıgım tum sıteler de donup duruyordu ve ya acılmıyordu umarım kesıntısız film keyfı yasayabılırım..

  5. samet samet Nisan 5th, 2013 at 19:01

    o adam ben olmak isterdimm

  6. süper süper Nisan 7th, 2013 at 01:43

    Baya İzledimlan Ben Bunu 😀

  7. SENSZ SENSZ Nisan 7th, 2013 at 12:28

    xsper

  8. kutay kutay Nisan 7th, 2013 at 12:40

    çok süper tüm bölümlerini izledim :)

  9. Uğurcan Uğurcan Nisan 7th, 2013 at 15:14

    Süper Yazmasanız ölürmüsünüz.

  10. Abdulmuttalip Erdogan Abdulmuttalip Erdogan Nisan 8th, 2013 at 15:27

    :-) :-) :-)

  11. şahin şahin Nisan 8th, 2013 at 20:58

    ben bu adam olsam her zaman gezerim uçarım

  12. adam liam adam liam Nisan 8th, 2013 at 22:22

    superrrrr 😀 😀

  13. fathe fathe Nisan 9th, 2013 at 10:55

    Telefondan izledigim icinmi bilmiorm ama ses 2sn daha gec gelior

  14. kaan kaan Nisan 11th, 2013 at 10:42

    beyler şu uri nr demek bu arada film de güzel

  15. Burak Burak Nisan 14th, 2013 at 20:14

    Çok Başarılı Bir Film İzlediğim Yabancı Filmler Sayılıdır Ve Buda Onlardan Bir Tanesi

  16. kolk kolk Nisan 17th, 2013 at 18:18

    54564adsdasd

  17. selin selin Nisan 18th, 2013 at 16:03

    wow bayıldım müthiş ama biraz yavaş eee olacak o kadar bu arada admini tebrik ederim tüm filmler mükemmel ötesi çok teşekkürler!

  18. deniz deniz Nisan 20th, 2013 at 21:25

    süper bişey bu site muhteşem harika hele hele bir de ıron man 2 de çok güzel izlenio

  19. efe efe Nisan 21st, 2013 at 11:24

    nasıl la bu nun devamı nerde

  20. bullu bullu Nisan 21st, 2013 at 21:51

    cok saçma

  21. raşit raşit Nisan 22nd, 2013 at 17:41

    mühtiş ve mucize ben olsam dahadagüzel olur : kakankalar

  22. fatih fatih Nisan 22nd, 2013 at 21:36

    İRON MAN 3 ( DEMİR ADAM 3 ) ü ne zaman eklersiniz?

  23. ali ali Nisan 25th, 2013 at 10:57

    Bence o teknolaji ve o senaryo hazırlanırken gelecekte benzer olayların yaşanma ihtimalini de goz onune almış.:D

  24. tolga tolga Nisan 27th, 2013 at 19:32

    Harika Bişey Hll Olsn Ypımcılara

  25. emir emir Nisan 28th, 2013 at 22:03

    bbbbbbbbbboooooooooooooook gggggggggiiiiiiiiiibbbbbbbiiiii hiçbeyenmededim sıçıcağım geldi adam çok pis artist

  26. admin admin Nisan 29th, 2013 at 17:18

    ıron man 3 üç mayısta sinemalarda

  27. Wertyup Wertyup Mayıs 1st, 2013 at 16:38

    Iron Man 3’ü bu siteden ne zaman izleyebilirim?

  28. Sefa Kalan Sefa Kalan Mayıs 2nd, 2013 at 15:01

    Bu adam manyak olmalı gerçekten çok akıllı bir adam

  29. ferat ferat Mayıs 3rd, 2013 at 15:27

    derbe

  30. gürkancan gürkancan Mayıs 4th, 2013 at 09:56

    harika

  31. kerim kerim Mayıs 5th, 2013 at 01:40

    Güzel

  32. asil asil Mayıs 5th, 2013 at 12:35

    Ben iron man 3 e dun gttm hayatimda gordugum en guzel filmiydi bu arada admin sayfan cok guzel her filmi burdan izliom

  33. ali ali Mayıs 5th, 2013 at 13:55

    yov
    alek sexsiii

  34. Ggggg Ggggg Mayıs 6th, 2013 at 01:01

    Ghjkknfffhnj

  35. YUSUF YUSUF Mayıs 7th, 2013 at 21:07

    süper bi filmdi :) izlemenizi tavasiye ederim adminimize teşekkürler

    emeğe saygı

  36. feridun feridun Mayıs 8th, 2013 at 17:06

    ıron man 3 ü daha gzl ama o güzel çekilmemiş ya :'(

  37. hüseyin hüseyin Mayıs 8th, 2013 at 17:12

    arkadaşlar film cok güzel de donmasadaha güzel olacak

  38. emirhan emirhan Mayıs 10th, 2013 at 21:21

    süperrrrrr

  39. cevdet eeryüce cevdet eeryüce Mayıs 10th, 2013 at 22:57

    mükemmel

  40. Didem GÖRMÜŞ Didem GÖRMÜŞ Mayıs 11th, 2013 at 22:53

    çok güzel film izleme secenekleride çok güzel

  41. BenimAdımName :D BenimAdımName :D Mayıs 13th, 2013 at 10:18

    Hacı bu filmin 5. si cıkar gözünüz rahat olsun daha göreceiniz var yani :))

  42. ufuk ufuk Mayıs 14th, 2013 at 18:37

    harika

  43. kaan kaan Mayıs 14th, 2013 at 18:56

    aynn beyler

  44. deli deli Mayıs 18th, 2013 at 19:16

    çok güzel :)

  45. selalettin selalettin Mayıs 19th, 2013 at 13:18

    Bence
    İyide ses geç geliyor

  46. enes enes Mayıs 23rd, 2013 at 12:34

    kardesler ben demir adam olsam ilk israili sonrda rusyayı silerdim ve barısı getirirdim:)

  47. firdevs firdevs Mayıs 25th, 2013 at 22:14

    bu film bi harika:D

  48. minel minel Haziran 2nd, 2013 at 19:50

    çook güzzel biuetiful böyle film görmedim harika

  49. anes anes Haziran 3rd, 2013 at 13:52

    yaa 3 2 1 diye izleyen kaç kişiyiz bilmiyorum ama 3 ü mutlaka izleyin adam çok zeki tekrar tekrar izlediklerimden biri

  50. ahmet ahmet Haziran 30th, 2013 at 23:39

    daha izlemedim bakacaz

  51. semih semih Temmuz 2nd, 2013 at 14:31

    demir adam 10 olursa nasıl olur

  52. görkem görkem Ağustos 3rd, 2013 at 21:53

    ses çıkmıyo

  53. XeNoN XeNoN Ağustos 18th, 2013 at 23:24

    olm iyi miyide keşke gerçek olaydı ben ilk okulları yok ederdim ohhhhh okul olmazdı iste fenamı

  54. ismail abi ismail abi Ağustos 19th, 2013 at 16:33

    ne anasınıngözü bir filmdi

  55. furkan furkan Ağustos 19th, 2013 at 16:35

    cok güzeldi

  56. Elvin Elvin Eylül 5th, 2013 at 12:23

    Super bir film bu…

  57. murat murat Ocak 14th, 2014 at 17:17

    çok guzel yaaa

  58. halil halil Ocak 18th, 2014 at 19:27

    abi çok iyi ya

  59. yasin yasin Ocak 19th, 2014 at 17:18

    bune harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  60. Çağlar Yıldırım Çağlar Yıldırım Ocak 21st, 2014 at 16:52

    Tony Stark olmak isterdim

  61. emre emre Ocak 24th, 2014 at 16:44

    tüm seriyi izledim en iyisi bu du

  62. NAME NAME Ocak 27th, 2014 at 22:30

    ÇOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL..

  63. enes enes Şubat 1st, 2014 at 11:57

    en güzel yeride arkadaşıda zırhı alinca olan kavga 😀

  64. ZaMaNın_KumLaRı ZaMaNın_KumLaRı Mart 5th, 2014 at 23:14

    neresi güzel be daha video acılmıyor bile ”This video has been removed from public access” açılmayan videoya nasıl güzel diyorsunuz anlamadım gitti

  65. can can Mart 7th, 2014 at 14:40

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  66. AsiGençlik AsiGençlik Mart 27th, 2014 at 22:20

    Süper bişey 7-20 yaş ve aksiyon,gelişmiş silahlı savaş sevenler için muhteşem bir filim dir bu

  67. 130 130 Mayıs 1st, 2014 at 19:07

    abi film süperdi ama donuyor

  68. 130 130 Mayıs 1st, 2014 at 19:08

    abi film süperdi ama donuyor.

  69. medila medila Mayıs 10th, 2014 at 16:21

    Robert downey jr bayiliyorum sıkı hayraniyim adamin oynadigi butun filmler muhtesem sirf bu adam icin izliyorum…

  70. Berkay Berkay Haziran 10th, 2014 at 13:38

    Babama tüm parçaları aldırdım ama birtek el kol bacak yapabildim film süperr

  71. ilayda ilayda Haziran 14th, 2014 at 17:51

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir film.

  72. haki haki Haziran 18th, 2014 at 14:39

    film güzelde sağ yanda bi reklam var adam anasının a..ı gibi açmış ağzını her gördüğümde sinirlerim bozuluyor başka bir şey koy kaldırıver şunu ….

  73. beyza beyza Haziran 18th, 2014 at 15:59

    çokkk süper yaa

  74. yunuskks yunuskks Haziran 18th, 2014 at 17:47

    seri 10 olsa mutlaka izlemeye çalışırım adam acyip güç buluyor

  75. izzet izzet Haziran 27th, 2014 at 14:56

    Harika

  76. ömer ömer Temmuz 7th, 2014 at 22:53

    çok güzellllllllllllll

  77. seko seko Temmuz 13th, 2014 at 15:40

    Bu filmi bi izleye medim sürekli kasıyor

  78. toyota toyota Temmuz 15th, 2014 at 12:04

    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  79. Hüseyin Hüseyin Temmuz 15th, 2014 at 14:15

    yapacağın filmi sikeyim admin

  80. nihat nihat Temmuz 16th, 2014 at 10:32

    cox pis nece qeyden 1 kesilir adam kimi baxa bilirik

  81. İsimsiz İsimsiz Ağustos 11th, 2014 at 17:44

    Iron Men Süperr Ya Minecraft Oynayanlar İçin Sölerim SuperHeroes Unlitimed Modunu İndirsinler ıronmen İn Zırhları Var Süpermen Ve Diyerler IronMen Oyunuda var Ben De Var Süperr

  82. wictoria wictoria Ağustos 13th, 2014 at 14:13

    Admin lütfen şu ilerleme çubuğu sorununu düzelt donuyor.ama buna rağmen film süperdi ellerine sağlık:-)

  83. enver enver Ağustos 13th, 2014 at 18:14

    12 seriyi de izledim bir bu kaldı bunuda izledim

  84. tayfur tayfur Ağustos 28th, 2014 at 19:42

    güzel

  85. ttnet düşmanı ttnet düşmanı Eylül 8th, 2014 at 17:03

    ttnet sayesinde 20 dakikalık part ı 50 dakikada izledim :(

  86. Ahmet Ahmet Eylül 28th, 2014 at 18:37

    dggfd

  87. inci inci Kasım 7th, 2014 at 19:43

    herkesssssssssssssssss izlesin 10 kez izledimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mucuk

  88. berkay zengin berkay zengin Kasım 11th, 2014 at 19:22

    çok güzelbir film sizede tefsiye ederim

  89. toprak toprak Kasım 14th, 2014 at 17:05

    Süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mütiş tam 19 kere izledim

  90. admin admin Aralık 6th, 2014 at 12:36

    İron Man 4 çıkınca koyarız 😀

  91. berkay basa berkay basa Aralık 10th, 2014 at 20:18

    ben ıron man olsaydım hep havada olurdum

  92. mixror teknoloji bilişim hizmetleri mixror teknoloji bilişim hizmetleri Aralık 28th, 2014 at 19:13

    1 ve 2 mükkemmel fakat 3 de aynı mükkemmelliyeti göremedim yinede emeğe saygı çok sürükleyici hikayeler buluyorlar.

  93. Samed Akyol Samed Akyol Ocak 2nd, 2015 at 02:11

    Güzel film ama en iyi süper kahraman filmi bence ‘Örümcek Adam’

  94. okan okan Ocak 5th, 2015 at 15:30

    yorumlara baktım da kımse hakkında bsey yazmamıs. thorun cekıcı degılmı o son sahnedekı 😀

  95. hipotech hipotech Ocak 11th, 2015 at 21:06

    çok güzel elinize saglık

  96. wowowowowowo wowowowowowo Ocak 13th, 2015 at 22:56

    sonunda ki cekici fark ettinizmi en sona kadar izleyin bittikten sonra bile thor un cekicini buluolar xD

  97. Ertu Ceylan Ertu Ceylan Ocak 27th, 2015 at 14:19

    Ya abi bi insan bu kadar iyi film yapamaz filmin son yazıları yarken 5 dk bekleyin thor’un sürgün edilip çekicin mühürlendiği mexica’ya gidiyo ajan filmler birbiri ile bağlantılı ya gerçekten çok tebrik ederim yapımcıları çok iyi yapmışlar bu filmide bize sunan siteyede teşekkür ederim.Marvel kadar iyi bi film yapım şirketi yokya avengers filmi özel karakterleri birbiri ve avengers filmi ile bağlantılı 40 sene düşünsem yapamam 😀

  98. Çağtay DURAN Çağtay DURAN Ocak 27th, 2015 at 20:04

    En iyi bu site bence ve filmde harika

  99. emre stark :D emre stark :D Ocak 28th, 2015 at 21:58

    süper beyler

  100. asdasdas asdasdas Şubat 7th, 2015 at 08:56

    abi bn bu adam olsam herzaman uöarım işin bokunu çıkartırım sadasdsads

  101. asdasdas asdasdas Şubat 7th, 2015 at 08:56

    abi bn bu adam olsam herzaman uçarım işin bokunu çıkartırım sadasdsads

  102. admin2 admin2 Şubat 21st, 2015 at 17:42

    iyi beaa guzel tm bi adranalın deposu

  103. burak burak Şubat 21st, 2015 at 22:10

    SEN NEDİYON BU FİLİM BENDE GERÇEKTE OLSUN HACKER OLURUM 😀 AMA ŞAKA YAPAM ANLADINIZMI BU YAKIP GEÇEN BİR FİLİM STEER YERİNDE OLSAM DEMİR ADAM OLURUM:D İZLE İZLE DOYAMASIN HARİKA BİR FİLİM AMAZİNG WOW

  104. kerim kerim Şubat 28th, 2015 at 13:25

    Robert Downey Jr olurda izlenmez mi 😀

  105. sda sda Şubat 28th, 2015 at 22:14

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  106. iron iron Mart 21st, 2015 at 14:28

    good luck

  107. Aysət Aysət Mart 23rd, 2015 at 18:37

    superrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  108. mükemmel mükemmel Mart 30th, 2015 at 20:47

    harika 😀 😀 😀

  109. hasan hasan Nisan 3rd, 2015 at 17:37

    demir adamın zırhının bende olmasını isterdim

  110. berat berat Nisan 4th, 2015 at 17:41

    çok donuyor ama flim süperrrrrrrr

  111. hasan hasan Nisan 5th, 2015 at 12:45

    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  112. yusuf yusuf Nisan 5th, 2015 at 12:46

    Hastasiyiz dede!!!!! Acayip güzel!!!

  113. ADMİN ADMİN Nisan 5th, 2015 at 20:21

    Film güzel ötesi ama siz yorumlarda spam ve flod yaparsanız siteden bilgisayarınızı engelliceğiz

    <>

  114. Sanane len Sanane len Nisan 6th, 2015 at 20:36

    Filim Süper bu filme hayranım kaç izledim bilmiyorum ama tekrar izlcemm <3 <3

  115. Bne Böle Internetın Bne Böle Internetın Nisan 6th, 2015 at 23:01

    lan bune ya bı sanıye bıle ızleyemedım

  116. tester tester Nisan 6th, 2015 at 23:19

    Diger iron manler daha iiydi sanki. filmin ilk 1 saati nolacak la acaba diyosun. sonrasi tirt. Cuneyt Arkin’in Kara Murat serisi 10 basar. Eyorlamam bu kadar…

  117. ahmet ahmet Nisan 7th, 2015 at 14:23

    hay muhtese

  118. yücel yücel Nisan 7th, 2015 at 16:28

    sıkılmadan seyredelebilir bir film.bu filmi bizlere ulaştıran herkese tşk

  119. mert mert Nisan 7th, 2015 at 21:37

    abi gerçekden çok güzel ve kaliteli

  120. yener yener Nisan 8th, 2015 at 17:53

    Telefonda acilmiyorr

  121. yigido yigido Nisan 15th, 2015 at 17:24

    Ya beyler ben bu adam yerine olsam zırhı giyer bir dalardım adamları ebesini belerdim

  122. Mehdi Mehdi Nisan 18th, 2015 at 11:35

    cok guzel bi filmdi

  123. hüseyin hüseyin Nisan 22nd, 2015 at 17:49

    çok güzel devamı gelsin 4 5 gibi

  124. emirhan emirhan Nisan 25th, 2015 at 20:23

    mütişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  125. BadPet BadPet Nisan 26th, 2015 at 15:02

    Manyak Bir film

  126. batuhan batuhan Mayıs 3rd, 2015 at 04:34

    çekim kalitesi çok güzel fakat ses kaliteside aynı derecede kötü umarım düzelte bilirsiniz. ses aşırı derecede mekanik

  127. buse buse Mayıs 19th, 2015 at 16:51

    ay hastasıyım yaa filmin etkisinde kaldım yani 4 ne zaman çıkacakki acaba

  128. efe efe Mayıs 21st, 2015 at 13:26

    ben war machine

  129. yorumbazzz yorumbazzz Mayıs 22nd, 2015 at 17:09

    1.ye göre iğrenç. güzel ama 1.ye göre kötü :)

    Bisey haric hersey iyi kötü olan sagda solda partlar bitio o kotü olmus onu ayarlayın :)

  130. asdasdasd asdasdasd Mayıs 29th, 2015 at 23:43

    önceden filmlerimi kesintili izlediğimi düşünürdüm bu siteye geldiğimde anladım ki diğer kesintililer bile daha iyiymiş

  131. ali ali Haziran 1st, 2015 at 18:37

    ben bu filmi 20 kez butun serilerini izledim ama hala doyamıyom durmadan izlemek istiyorum

  132. ali ali Haziran 1st, 2015 at 18:38

    çok güzel devamı gelsin 4 5 gibi

  133. kudret kudret Haziran 4th, 2015 at 12:48

    bir hızlı ve öfkeli değil tebi ama sağlam film izlemeğe değer

  134. osman osman Haziran 4th, 2015 at 15:46

    süper bir filim abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  135. cemlaettin cemlaettin Temmuz 6th, 2015 at 02:29

    admın su sorunu coz ya vıde felanbışeyler dıyor zaman asımı felan

  136. film kolik film kolik Temmuz 31st, 2015 at 00:55

    bence film gayet güzel. bazılarınız kötü laf ediyor filime ama film yönetmeni gayet güzel iş çıkarmış bunda kötü ve ya beğenilmeyecek bir yan göremiyorum. belki bir çoğunuzun zevkine uymuyor olabilir ama biz size kalkın da filimi izleyin diye zorlamıyoruz.
    bence bir daha film izleyeceğiniz zaman ilk önce fragmanını bakın ondan sonra yorum yapın .
    emeğe saygı lütfen adamlar aylarca bu film için çabalamışlar.

  137. mahmud mahmud Ağustos 2nd, 2015 at 19:16

    izlemedim amma cok guzel

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)