facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hayalet Sürücü 1 izle Türkçe Dublaj

reklamı geçmek için (tıklayın)

"Hayalet Sürücü 1 izle Türkçe Dublaj" için 51 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. asdasd asdasd Mayıs 2nd, 2013 at 17:03

    süper

  2. a a Mayıs 2nd, 2013 at 23:26

    süper yenmin ya adam çok havalı 55 kez izledim

  3. furkan furkan Mayıs 3rd, 2013 at 21:55

    Bence muhtesem bır fılım ızlenmeye deger.

    Bu arada :D

    Hayalet sürücü 3 ün nezaman çıkacak bılenınız varmı

  4. dursunaktepe dursunaktepe Mayıs 9th, 2013 at 16:02

    hayaletsürücü 3 filmi 3d türkçe
    ankara keçiören hayaletsürücü3filmi
    nicolascega – hayaletsürücü3 filmi3d.
    yazandursunaktepe
    sivasli

  5. HaMzA HaMzA Mayıs 11th, 2013 at 12:56

    çok güzel bir filim 3 nezaman geliyo

  6. ghost rider ghost rider Mayıs 20th, 2013 at 00:39

    yani gerçekten harika bir film 1 ve 2 çok harika özellikle ghost rider in şu sözünü 1. de çok seviyorum ”gözlerimin içine bak, ruhun masum insanların kanıyla kirlenmiş acılarını hisset” 2. de de şu ”mutlu noeller sizi pislikler!” yani harika 3 te inşallah.

  7. ahmet ahmet Mayıs 22nd, 2013 at 16:14

    çok güzellllllll

  8. dsf dsf Mayıs 27th, 2013 at 22:42

    Süpersiniz xd

  9. zehirliakrep zehirliakrep Haziran 2nd, 2013 at 15:30

    harika ama 3 ne zaman çıkçak iyi meleki keşfetti sonra nolcak yaaaaaaa

  10. hayalet sürücü 2 hayalet sürücü 2 Haziran 12th, 2013 at 23:35

    10 kere izledim korkudan mutfaktan çıkamadım yani mütiş filim

  11. GHOST RİDER GHOST RİDER Haziran 13th, 2013 at 18:35

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM VE HERKESİN İZLEMESİNİ TAVSİYE EDERİM

  12. türker türker Haziran 14th, 2013 at 16:24

    200 sefer izledim o zaman ne olduğunu anladım ama çoooooooooooooooook süper

  13. sakaryalı sakaryalı Haziran 16th, 2013 at 17:18

    çok süper bir filimde ben hala niye o adamın o teklifi kabul ettiğini alamdım

  14. Batuhan Batuhan Haziran 19th, 2013 at 11:36

    Gerçekten Mükemmel Bir film :)

  15. Emir Emir Haziran 20th, 2013 at 00:22

    Süper umarım 3 çıkar

  16. Ada Ada Haziran 22nd, 2013 at 15:57

    Arkadaş artık 3den tut 6sına kadar var yaaa man yak birşey buuuu yönetmene binlerceeeeeee teşekkür ederim bize bu kadar güzel bir film hazırladığı içinnnnn
    :)))))))))

  17. deniz deniz Haziran 28th, 2013 at 15:40

    güzel ama o adamın içindeki melek olamaz.

  18. duygu duygu Temmuz 6th, 2013 at 10:27

    cok guzel bir filim bir bolum var orda cok korktum ya :( :)

  19. 2 111111111111 2 111111111111 Temmuz 18th, 2013 at 18:08

    deniz 2.seriyi izlesene filmin orda gerçek melek oluyo ebirmelek cehenneme sürgün edilince kafayı yiyiyo ve aboyle oluyo

  20. Tural Tural Temmuz 22nd, 2013 at 13:38

    SuPer MeN AZERBAYCANLIYAM

  21. burak burak Temmuz 30th, 2013 at 17:26

    abi varya süper inşallah hayaletsürücü 2 çıkar

  22. ahmet ahmet Ağustos 13th, 2013 at 17:11

    Coksuper bi film

  23. serkan serkan Ağustos 16th, 2013 at 09:36

    ilk başında adam korkutuyo bizi çok sevdim ben bu filimi yaa adamın dişi yamuluyo polis vrunca ı ııı diyo sonra gidiyo

  24. erdem erdem Ağustos 20th, 2013 at 15:41

    ben izledimim izledim yüz oldu fıstık gibi bi filim tavsiye ederim
    hayalet sürücü 2 de güzel iki filimşde tavsiye edrim :D

  25. ilayda sultan ilayda sultan Eylül 11th, 2013 at 23:02

    Haki tek kelimeyle izlerken çok keyif aldım.
    Hayatımdaki izledim en güzel fi

  26. ilayda sultan ilayda sultan Eylül 13th, 2013 at 13:24

    süper

  27. safa safa Ekim 16th, 2013 at 10:27

    cox gozlel dii

  28. eben eben Kasım 7th, 2013 at 16:37

    mütiş flim özelikle sonu

  29. uilol uilol Kasım 11th, 2013 at 21:15

    kjlhklhokhl;gkioujk

  30. Erdem Özen Erdem Özen Kasım 23rd, 2013 at 17:48

    Harikaah :-) :-) :-D :-D

  31. Erdem Özen Erdem Özen Kasım 23rd, 2013 at 17:53

    Sssssssüüppperr şeytan öldürüyop

  32. Erdem Özen Erdem Özen Kasım 23rd, 2013 at 17:56

    Beyendim ama bu sitede başlamadan önce hatum çıkıyo

  33. Erdem Özen Erdem Özen Kasım 23rd, 2013 at 20:39

    Ninnişsu nasıl yapılır?bilen var mı?

  34. bbiirrr bbiirrr Aralık 31st, 2013 at 12:26

    harika 3 çıkmasa ölürüm yani

  35. kral63 kral63 Ocak 4th, 2014 at 19:23

    admın bu filmı 3 çü ne zaman çıkacak amk

  36. alper alper Ocak 6th, 2014 at 10:33

    emeğinize sağlık

  37. cem cem Ocak 6th, 2014 at 13:23

    baba gibiydi

  38. king king Ocak 19th, 2014 at 14:22

    abi niye imzaladığını almamicak ne var babası için imzaladı aslında eli kanadı kağıda kan aktı istiyerek yapmadı herhelde

  39. John John Ocak 21st, 2014 at 14:32

    Film Süper 3 Ne Zaman Çıkıcak

  40. Bruce Bruce Ocak 21st, 2014 at 14:41

    hayatımın en güzel filmi

  41. admin admin Ocak 21st, 2014 at 14:42

    Nasip :)

  42. yasin yasin Ocak 29th, 2014 at 21:59

    izle

  43. emre tuncer emre tuncer Şubat 8th, 2014 at 11:35

    3 istiyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D :D :D

  44. szsxxxxx szsxxxxx Şubat 11th, 2014 at 21:35

    3 2016 nisan ayında çıkıcak

  45. jiyan jiyan Şubat 15th, 2014 at 22:18

    adam ölmüyomu

  46. hshsh hshsh Şubat 18th, 2014 at 20:53

    :D :D :D :D

  47. ELYA ELYA Şubat 28th, 2014 at 19:51

    YAAAAA hayalet sürücü çıkıyomu

  48. özgür özgür Mart 1st, 2014 at 18:15

    bu adam çok güçlü galiba hayalet sürücü 3 de melek olarak suçsuzları koruyacak

  49. hayriye hayriye Mart 9th, 2014 at 13:00

    ya izlycem ama çok donuyo

  50. Ghost Rider Ghost Rider Nisan 22nd, 2014 at 15:40

    Problem sende pislik

  51. Ghost Rider Ghost Rider Nisan 22nd, 2014 at 15:52

    O senin PROBLEMIN PISLIK

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)