facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Hızlı ve Öfkeli 2 Türkçe Dublaj izle

"Hızlı ve Öfkeli 2 Türkçe Dublaj izle" için 133 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. mustafa mustafa Mart 30th, 2013 at 22:22

    süpperr

  2. kadir kadir Mart 31st, 2013 at 13:20

    çok güze bravo

  3. emre emre Nisan 1st, 2013 at 14:37

    süper söylenecek laf bulamıyorum

  4. sezer sezer Nisan 7th, 2013 at 14:18

    1 dha gzel

  5. mehmet mehmet Nisan 20th, 2013 at 10:53

    manyak bi filbe

  6. ckoatono ckoatono Nisan 27th, 2013 at 15:10

    haha

  7. ert ert Nisan 27th, 2013 at 18:21

    güzel ama bide 5’i ve 3 izleyin arabalar yaki

  8. emir emir Mayıs 3rd, 2013 at 19:02

    bu film bir harika dostum

  9. serhat serhat Mayıs 5th, 2013 at 11:34

    çok güzel

  10. mustafa mustafa Mayıs 7th, 2013 at 23:27

    super

  11. ramazan ramazan Mayıs 12th, 2013 at 09:51

    mütiş pes diyorum yani

  12. fevziye fevziye Mayıs 20th, 2013 at 14:42

    süper

  13. asdasd asdasd Mayıs 20th, 2013 at 17:43

    6. izleyişim

  14. bok bok Mayıs 22nd, 2013 at 18:03

    bok gibi filim

  15. bok bok Mayıs 22nd, 2013 at 19:35

    lazma

  16. hilmi hilmi Mayıs 24th, 2013 at 02:34

    emege salık onumara film süper olmus

  17. erhan erhan Mayıs 26th, 2013 at 12:41

    Çok guzel part 4 tekı arabalar 1000 tane

  18. aydın xs aydın xs Mayıs 27th, 2013 at 21:59

    cok iyi

  19. mert mert Haziran 16th, 2013 at 13:13

    güzel filllmm

  20. umud umud Haziran 18th, 2013 at 11:22

    superdi

  21. sayim sayim Temmuz 26th, 2013 at 15:01

    valla süper bi fill izledikçe izleyesim geşiyo
    serisini izliyorum canım izlemek bir daha istiyo

  22. mustafa mustafa Ağustos 1st, 2013 at 16:31

    harika 7 yi ve 6 nın türkçesnini bekliyorummmmmmmm 🙂

  23. harun harun Ağustos 1st, 2013 at 21:47

    superrrrrr

  24. ahmet ahmet Ağustos 25th, 2013 at 17:44

    sexs sevişme yokmuydu

  25. melih melih Ağustos 31st, 2013 at 12:06

    super film adam ne diyo ”lanet olası pislik canın cehenneme kahrolası yaratık seni” 😀

  26. berkant berkant Ağustos 31st, 2013 at 19:28

    spr

  27. cem cem Ağustos 31st, 2013 at 22:54

    muhteşem bi filmdi.harikaydı………

  28. bora uysal bora uysal Eylül 8th, 2013 at 17:01

    3 bölümde arabanın camını hakıyolar 😀

  29. emirhan emirhan Eylül 12th, 2013 at 19:51

    çok güzel arabalar bunlar

  30. furkan furkan Eylül 21st, 2013 at 23:17

    abi o sondaki nasıl arabayla uçtular ben onu anlamadm ama süperdi

  31. BARRAZRS BARRAZRS Eylül 27th, 2013 at 20:37

    FENA

  32. Paul Walker Paul Walker Aralık 7th, 2013 at 12:04

    Tyrese Gibson çokk iyiii dostumm

  33. umut umut Aralık 9th, 2013 at 19:35

    harika film harika site

  34. eray eray Aralık 10th, 2013 at 19:22

    öldü ama 🙁

  35. KEMAL KEMAL Aralık 20th, 2013 at 14:41

    artık aç kalmicaz kardeşim 😀

  36. kemal kemal Aralık 29th, 2013 at 17:48

    ben bu filmi tam6kez izledim

  37. Ahmet Ahmet Ocak 12th, 2014 at 13:09

    Amk Cok Güzel Bir Film

  38. grdgg grdgg Ocak 12th, 2014 at 20:42

    6. filmi daha güzel

  39. aüğ aüğ Ocak 18th, 2014 at 17:35

    abi bütün filmlerini izledi 2 kez hepside çok iyi <3

  40. ferhat ferhat Ocak 20th, 2014 at 09:15

    mükemmel abi ya

  41. Bünyamin kırdar Bünyamin kırdar Şubat 8th, 2014 at 01:14

    inanılmaz bir filim

  42. Fatihhan taşdemir Fatihhan taşdemir Şubat 11th, 2014 at 16:24

    Çok güzel biridir filim yaaaaaaaaaaaaaaa

  43. sedat sedat Şubat 11th, 2014 at 17:13

    paul walker a helal 9. izleyişim

  44. eray yenici eray yenici Şubat 25th, 2014 at 21:09

    mütiş

  45. sanane sanane Şubat 27th, 2014 at 17:27

    artık aç kalmicaz kardeşim hahhaa 😀

  46. Umut Demirel Umut Demirel Mart 9th, 2014 at 09:55

    film bir harika

  47. mehmet ülgen mehmet ülgen Mart 27th, 2014 at 12:28

    Süper Bir Film 🙂

  48. ahmet ahmet Nisan 1st, 2014 at 14:00

    spr

  49. red red Nisan 15th, 2014 at 15:39

    bunun 6 serisi var ve ben hepsini izledim 1 2 3 4 5 6 4 den sonra iş yarıstan cok silahlı oluyor uyuşturucu feln mafya çökertmeama yarısda oluyor izlemenizi tavsiye ederim temmuzda 7si cıkıcak ben bunu 3 yıl önce izledim bidaha izliyim dedim :DD

  50. EnesYılmaz EnesYılmaz Nisan 30th, 2014 at 16:31

    Emeğe Saygı Bence Süper Olmuş 😀

  51. furkab furkab Mayıs 17th, 2014 at 00:11

    bü bir hari paul walker hastasıyız

  52. fatih fatih Mayıs 23rd, 2014 at 23:37

    Süper film ya tavsiye ederim zenci favorim 😀

  53. room room Mayıs 24th, 2014 at 10:15

    film harika bişey en güzel araba mitshubishi lancer evolution lcr arabanın 1800 beygiri var ve saatte 180 kmk yapıyor bu araba canavar. ve dodge chargerde öyle arabalar yakıyor 🙂 artık aç kalmıcaz kardesim hahahah 🙂

  54. Hüseyin Ergin Hüseyin Ergin Mayıs 25th, 2014 at 14:03

    Çok güzel bi film herkezin izlemesini isterim

  55. ahmet sana dıom ahmet sana dıom Mayıs 26th, 2014 at 16:06

    ahmet filmde anan göt veridodu tabi olmucak mal adı üstünde hılı ve öfkelı

  56. mrt mrt Mayıs 26th, 2014 at 22:48

    SONUNDA AÇ KALMICAZ KARDEŞİM 😀 HARİKAYDI !!!

  57. RAMAZAN ÇERİT RAMAZAN ÇERİT Mayıs 27th, 2014 at 20:31

    ÇOK GÜZELL

  58. alper alper Haziran 4th, 2014 at 09:47

    hızlı ve öfkeli daha hızlı daha öfkeli ve…….6 kadar hepsini izledim ve erberledim

  59. enes enes Haziran 6th, 2014 at 10:20

    amerikan kası

  60. bahadir bahadir Haziran 7th, 2014 at 17:51

    Ramazan asla pes etme

  61. sevdim petre sevdim petre Haziran 8th, 2014 at 15:11

    gercekten tum bolumnerni 1 den 6 dar hepsi mukemel brain seni seviorum ve seningibi hizli araba kulanmak istiorum tabikide biudum zaman

  62. berkant berkant Haziran 18th, 2014 at 13:45

    süper

  63. mücahit mücahit Haziran 18th, 2014 at 17:19

    süper

  64. mehmet emin can mehmet emin can Haziran 30th, 2014 at 14:04

    süperrrrrrrrrrrrr

  65. zippo0669 zippo0669 Haziran 30th, 2014 at 17:16

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr facede paylaştım 58 beğengeldi

  66. sena sena Haziran 30th, 2014 at 19:22

    Ya muhteşem bi film arabalar müthiş

  67. Paul Paul Temmuz 17th, 2014 at 15:33

    Süperrrrr

  68. sanane sanane Temmuz 18th, 2014 at 18:50

    arkadaşlar filmin 2 part 11:24 çalan bu müziğin adını bilen varmı acaba

  69. sanane sanane Temmuz 18th, 2014 at 19:06

    arkadaşlar filde part 2 11:24 çalan müziğin adını bilen varmı acaba

  70. sanane sanane Temmuz 18th, 2014 at 19:08

    arkadaşlar part 2 11:24 de çalan bi müzik var pordem diye söylüyo adını belen birisi yazsın

  71. gül yılmaz gül yılmaz Temmuz 19th, 2014 at 17:34

    mükemmeldi

  72. marinaa marinaa Temmuz 25th, 2014 at 11:58

    +hala yarışmak istiyor musun?
    -paraya ihtiyacım olduğunu biliyorsun
    +4dakikan var
    -orda olucam 😀

  73. oguzhan oguzhan Temmuz 25th, 2014 at 14:45

    haarıkaaaaaaaaaa

  74. yusuf yusuf Temmuz 26th, 2014 at 14:01

    çok güzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

  75. hasan hasan Temmuz 30th, 2014 at 14:13

    10 numara beş yıldız ççççççççççççççooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk ggggggggggggggüüüüüüüzzzzeeeellll

  76. asdad asdad Temmuz 30th, 2014 at 23:12

    Hani dom?Yani dominik??

  77. yghdf yghdf Temmuz 31st, 2014 at 13:42

    süper

  78. burhan nadir burhan nadir Ağustos 7th, 2014 at 19:09

    bu filim cokkkkkkkkkkk güzel vallahi bayıldım

  79. Poul Walker öldü Poul Walker öldü Eylül 2nd, 2014 at 09:48

    paul walker yani o’conner ölmeseydi 7 . bölümü gelecekti

  80. mert mert Eylül 2nd, 2014 at 21:25

    1.bolum ve 2.bolum guzel

  81. kadir kadir Eylül 4th, 2014 at 17:58

    1 daha güzEl dodgE challEgEr hEllcat 1971 modEl 900 bEygi
    r

  82. hakkı kücük hakkı kücük Eylül 5th, 2014 at 13:13

    bu fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilim cok güzl

  83. PAŞA PAŞA Eylül 5th, 2014 at 19:08

    ÇOK MANYAK Bİ FİLM

  84. hasan hasan Eylül 5th, 2014 at 20:37

    yeni basladım şuan bu serideyim iyi süper 🙂 🙂 🙂 -_-

  85. FenaBirFilm FenaBirFilm Eylül 6th, 2014 at 13:53

    sevdim lan filmi en az 12 kere izledm :ASDASD

  86. Bozzoka Bozzoka Eylül 7th, 2014 at 16:37

    araba iyi cıvırlar daha iyi

  87. bozan bozan Eylül 17th, 2014 at 12:37

    film müthiş ama paul palker öldü ya …
    çok üzücü daha 8 zi çıkacaktı

  88. Tony Montana Tony Montana Ekim 19th, 2014 at 12:40

    Bence Harika Bir Film Ama 1 Daha Güzeldi yakında 7 çıkacak gitmek için sabırsızlanıyorum

  89. serseri prens serseri prens Kasım 6th, 2014 at 22:30

    on numara bebe gi m

  90. taner tunca taner tunca Kasım 23rd, 2014 at 13:20

    Vallaha bende beğendim sizde beğenin offfffffff o göt ne be öyle 😉

  91. murat soykan murat soykan Kasım 30th, 2014 at 22:44

    süper

  92. murat soykan murat soykan Kasım 30th, 2014 at 22:45

    bu filmin 7 diside cıkmalı ya

  93. murat soykan murat soykan Aralık 1st, 2014 at 18:48

    süper ya

  94. hızlı ve ofkeli bok gibii hızlı ve ofkeli bok gibii Aralık 20th, 2014 at 22:42

    boktan düsmüğs tassak mk bok gibii

  95. emirhan emirhan Aralık 26th, 2014 at 20:30

    arkadaşlar bu filmde hanla birlikte kamyon avımı

  96. hasbi emirhan hasbi emirhan Aralık 30th, 2014 at 21:10

    abi film süper hele şu bin tane araba çıkıyor ya işte ona hayran kaldım bu arada o bin tane araba kaçarken amerikan müziği çok güzel

  97. atilla atilla Ocak 6th, 2015 at 13:10

    arkadaşlar brian o conner ın sesini tek türkiyedeki doktor tarık seslendirmektedir 😀

  98. furkan furkan Ocak 7th, 2015 at 15:34

    cok mukemel bir fili,m muklaka izleyin

  99. Zafer Zafer Ocak 8th, 2015 at 18:08

    Arkadaşım için indiriyorum ama bence de reaksiyonun ve adrenalinin yüksekte olduğu bir filme benziyor.Oyuncuları zaten efsane.

  100. Dom Dom Ocak 16th, 2015 at 01:17

    İzledim ve bidaha izledim güzel gerçekten

  101. hayrullah hayrullah Ocak 19th, 2015 at 20:29

    olağan üstü bir film donun arabası keşke bende ola

  102. Paul walker Paul walker Ocak 27th, 2015 at 19:26

    Hello MY Film Very Perfect your likes very perfect

  103. yekta yekta Ocak 28th, 2015 at 13:33

    paul walker deki nissan skyline süper

  104. T5İrlMaxCrazY. T5İrlMaxCrazY. Ocak 31st, 2015 at 01:30

    Filim mütüi 3 üncü izleyişim 🙂

  105. Kasım Kasım Şubat 4th, 2015 at 17:19

    FİLMİ SEVDİĞİM İÇİN 4 KERE İZLEDİM TEKRARDAN

  106. ugur ugur Şubat 5th, 2015 at 16:51

    Dostum bu film bi harika 😀

  107. Gökçe Gökçe Şubat 9th, 2015 at 19:01

    abi kısaca şunu söyleyebilirm ben bi kızım ve bu tür filmler çoğu kızın ilgisin,i çekmez ama HIZLI VE ÖFKELİ serisi benim hayatımda izlediğim en mükemmel film serisi başka diyecek bir şey yok….

  108. Necip Necip Şubat 22nd, 2015 at 04:40

    Bu filmi izledikce şavrölemi modifiye yapamsım geliyo eski ama goruntu var

  109. berke berke Mart 4th, 2015 at 14:45

    toretto yokmu

  110. onurcan onurcan Mart 6th, 2015 at 20:53

    müthiş bir film izlemeyenler çok şey kaçırır

  111. alican alican Mart 26th, 2015 at 23:42

    süper film izleyin kardeşler

  112. paul walker paul walker Mart 27th, 2015 at 13:59

    Saolun kardeşler cok ıyı fılm oynarım :Dddddd

  113. van diesel van diesel Mart 28th, 2015 at 11:23

    aynn bende iyi oynarım

  114. assas assas Nisan 5th, 2015 at 15:59

    Ya 1.filmle 2.filmin arasında kısa film vardı.Brian gri skylineyi falan yapıyodu Suki ile falan tanışıyodu onun adı neydi

  115. elif elif Nisan 10th, 2015 at 21:35

    abi çok iyi yaaa

  116. pelin pelin Nisan 18th, 2015 at 00:47

    filme aşık oldum sanırım

  117. berkay berkay Nisan 20th, 2015 at 11:33

    hayatımda izlediğim en güzel film hemde hiç donmadan izledim

  118. berkay berkay Nisan 20th, 2015 at 11:33

    cok güzl

  119. M’urat K’aragöz M’urat K’aragöz Nisan 28th, 2015 at 17:48

    Bu filme kötü diyenler gidin çizgi film izleyin 4mk

  120. sfadas sfadas Mayıs 1st, 2015 at 17:07

    I’m paul walker live They keep me on the down I save lives

  121. tugay tugay Mayıs 7th, 2015 at 17:09

    ceplerin boş olamaz dimi? 😀

  122. burak burak Mayıs 8th, 2015 at 22:34

    kaçınçı izleyişim hala sıkılmadım 😀

  123. Ali Ali Haziran 3rd, 2015 at 13:52

    ÇoK GüZeL BiR Fıim Helal Olsun

  124. benim adım name benim adım name Haziran 6th, 2015 at 11:39

    çok güzel bi filmmm

  125. Soru İşareti Soru İşareti Haziran 11th, 2015 at 00:59

    Harika bir film . 🙂

  126. samet samet Haziran 17th, 2015 at 17:12

    dostum bu filmi yapandan allah razı olsun bu nasıl muhteşem bir film ysaaa

  127. Oguzhan_55 Oguzhan_55 Haziran 28th, 2015 at 00:45

    Bu filmin hastasıyım bütün serilerini izledim flaş diskede bütün serilerini yükledim

  128. ismail ismail Temmuz 6th, 2015 at 17:45

    kardeş benim dohan slx 1.6 ie de böylee ya beraber kabışa bilirizz sıkıntı yook

  129. elsen rzayev elsen rzayev Temmuz 29th, 2015 at 14:22

    Super ela…

  130. MissLucyTR MissLucyTR Eylül 9th, 2015 at 17:02

    24:41 ıh bulursunuz brian’ı :)) ASDasdsadsa 🙂

  131. Emre Emre Kasım 29th, 2015 at 01:23

    şu zenci filme ayrı tat katıyor yahu 🙂

  132. Gökhan Gökhan Mart 11th, 2016 at 22:40

    Gerçekden harika bir şey süper dehşet birşey olmuş

  133. Batualp Batualp Kasım 6th, 2016 at 11:12

    efsane

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)