facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Matrix 1 izle Türkçe Dublaj

"Matrix 1 izle Türkçe Dublaj" için 34 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. Ahmet Ahmet Ocak 28th, 2014 at 21:35

    güzel

  2. asdfasda asdfasda Şubat 11th, 2014 at 01:25

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelimeyle harika yha diğer 2 bölümde süper harika hazırlamışsınız ellerinize sağlık 😀

  3. ibrahim ibrahim Mart 10th, 2014 at 19:09

    çok iyi süper

  4. sdfgj sdfgj Nisan 4th, 2014 at 12:40

    fgurtyuın te

  5. habib habib Mayıs 11th, 2014 at 01:15

    sagol

  6. serkan serkan Ağustos 27th, 2014 at 17:19

    güzelllllllllllllllllllllllllll

  7. justtt justtt Eylül 2nd, 2014 at 16:39

    iyi hoş güzel

  8. Enes Enes Eylül 14th, 2014 at 20:01

    VALLA HELAL OLSUN 98 YILINDA ÇIKMIŞ BİZİMKİLER O TARİHTE DAĞDAN DAĞA ATLARDI ÇÜNET TARKINMI NE :d <3

  9. Enes Enes Eylül 14th, 2014 at 20:03

    valla helal olsun 1998 de çıkmış harika bizimkiler o tarihte dağdan dağa atlarlardı 😀 çüney arkın filimleri 😀

  10. fatih fatih Ekim 28th, 2014 at 18:57

    bu bıldıgın ıllumınatının fılmı %1000 o kadar yanı

  11. diyar küntalş diyar küntalş Ekim 28th, 2014 at 22:18

    film şahane

  12. woolckers woolckers Kasım 1st, 2014 at 12:36

    HARİKA FİLM ÖNERİRİM

  13. freedom freedom Kasım 29th, 2014 at 01:56

    hala izlemeyen kaldıysa tabiki hiç düşünmeden izleyin her izlediğimde ayrı bir zevk alıyorum keşeke devam filmleride aksiyondan çok bu kadar anlam içerseydi

  14. can can Aralık 7th, 2014 at 18:18

    ne kadar kötü s*kım yaaa bu ses ne arkadan bir ses var am*na koydu filmin!!!

  15. erkan öktem erkan öktem Aralık 12th, 2014 at 23:33

    Bu filmi üniversie yıllarımda 2 defa sinemada izledim şimdiye kadar izlediğim en iyi bilim kurgu filmidir.Bu yorumu bilim kurgu üstadı olarak paylaşıyorum.saygılarımla

  16. muhammed muhammed Aralık 24th, 2014 at 21:12

    güzedi

  17. hasanakcan hasanakcan Ocak 3rd, 2015 at 19:40

    yıllardır bıkmadan izlediğim nadir filmlerden.yazılım müh.okumama sebeb olan bir bilim kurgu filmi

  18. gülçin gülçin Ocak 9th, 2015 at 15:34

    Çok güzel ama dunup duruyo

  19. Dizzy34 Dizzy34 Ocak 11th, 2015 at 14:45

    Matrix üçlemesi iblisin savasını bi arastırın filmin konusunun Allah’a karsı başkaldırış olduğunu bilin arastırın daha bilinçli bi şekilde izleyin aslında bu filmdeki Neo deccaldır

  20. adre adre Ocak 25th, 2015 at 23:53

    o açıdan bakarsan bilim kurgu filmlerini hiç izlememek lazım hepsi aynı adı üstünde kurgu…

  21. adaka adaka Şubat 2nd, 2015 at 11:20

    bilimkurgu aşkı

  22. NeO NeO Şubat 5th, 2015 at 21:22

    VALLA ÇOK GÜZEL YAPANA HELEL OLSUN BE İNŞ 4 DE ÇIKAR 🙂 <3

  23. erkan çağan erkan çağan Şubat 17th, 2015 at 13:48

    dizzy34 herhangi dini bi öge filmlerde işlenmemiş yanılıyosam yardımcı olurmusunuz. filmden benim anladığım

  24. Helen Hester Helen Hester Şubat 19th, 2015 at 01:36

    Her izlediğimde iki saat sonra bende kaşık bükmeye çalışıyorum fuck…

  25. saday saday Şubat 22nd, 2015 at 01:23

    ne kaşık bükmesi, ben uçmaya çalışıyorum..9uncu izleyişim.

  26. isyankar” isyankar” Şubat 25th, 2015 at 21:02

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  27. asd asd Nisan 30th, 2015 at 19:15

    asadasd bok gibi bir filimdi izlemeye değmez donup duruyor

  28. ulus eren ulus eren Mayıs 2nd, 2015 at 15:17

    film çok güzel donma olayi yok sizlerin bilgisiarinizda oyle diyer serileri daha güzel devami olsaydi daha güzel olacakti

  29. ulus eren ulus eren Mayıs 3rd, 2015 at 13:53

    erkan bir bok bilmiyonn

  30. Mıko Mıko Ağustos 17th, 2015 at 15:53

    39.50 adamın gözlük sapları yok aq 😀

  31. Terbiyeli Adam ** Terbiyeli Adam ** Eylül 13th, 2015 at 18:03

    yAPANIN eLLERİNE sAGLIK sUPER fİLMM.*-

  32. Anderw Garfield Anderw Garfield Ekim 22nd, 2015 at 20:44

    hmm… good good matrix

  33. İslam hariç diğer dinlere ateist İslam hariç diğer dinlere ateist Kasım 19th, 2015 at 06:33

    Hepinizi eleştirmeye başlıyorum. Türkçeyi kurallarına göre kullanmıyorsunuz ve bazıları filmin donduğunu söylüyor halbuki kendi internetleri bok gibi veya bilgisayarları yavaş. Filme gelecek olursak; film gerçekten güzel ona lafım yok ama bilim kurgudan çok biraz abartıya kaçmış ve devam filminin çıkmaması gayet anlaşılır bir şey.

  34. Mehmet Mehmet Ocak 28th, 2016 at 21:46

    Şu video açılsada izlesek aaaa yeter

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)