facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Not Seni Seviyorum izle Türkçe Dublaj

"Not Seni Seviyorum izle Türkçe Dublaj" için 11 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. büşra büşra Haziran 17th, 2014 at 16:37

    gerçekten isminden sıkça bahsedilen bir film.bende bu yuzden izledim.herkes aşırı derecede ağladım diye yorumlarda bulunmuş fakat maalesef ben hiç ağlamadım ve pekte duygulandığım söylenemez.ama izleyin derim bir şey kaybetmezsiniz…

  2. mrv mrv Ocak 31st, 2015 at 15:58

    ZAMAN KAYBI.

  3. Murat Murat Mart 11th, 2015 at 20:45

    Eğer filmi film için izlemezseniz hiçbir filmden zevk alamazsınız.Bu filmleri yapmak için milyonlar harcıyorlar.Film çok güzel,izlemeye değer.

  4. sevda sevda Haziran 6th, 2015 at 01:49

    o zaman kaybı yazan arkadaş kendinden utannnn..

  5. irem irem Şubat 11th, 2016 at 17:39

    Notebook kesinlikle daha iyi notebooku tercih ederim

  6. emre emre Mart 20th, 2016 at 18:16

    Bu son mektup;Yani yanliz yada değil yürümeye devam etmelisin hatırlaman gereken şey bu eğer hepimiz yanlızsak ozaman yanlızlığımızla birlikteyiz bunu düşünmek bana iyi geliyor

  7. HasNep HasNep Mart 24th, 2016 at 00:15

    hüzünlü hayatını bi kişiye adamış kadın. tam da olması gerektiği gibi 🙂

  8. Gulen Gulen Temmuz 30th, 2016 at 00:29

    Beğenmedim zaman kaybı vs yazanların yaş ortalaması 10 sanırsam. Kesinlikle sanat eseri arkadaşlar filmden azıcık anlayan bir insan bile beğenir çok çok güzel ve ozenilmis duygusal bir film. Duyguyu iliklerinize kadar yaşatan filmlerden

  9. gamze gamze Eylül 22nd, 2016 at 01:13

    Mükemmel bir film kesinlikle zaman kaybı değil

  10. cansel cansel Kasım 12th, 2016 at 20:09

    gercekten cok etkıleyıcı bır fılmdı aynı zamanda cok da duygusal aglattı baya cıdden boyle erkekler var mıdır acaba?

  11. cansel cansel Kasım 12th, 2016 at 20:11

    gercekten cok etkıleyıcı ve guzel bır fılmdı aynı zamanda baya da aglattı acaba gercekten boyle erkekler ve kadınlar var mıdır orası dusunduruyor tabii…

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)