facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Örümcek Adam 1 izle Türkçe Dublaj

reklamı geçmek için (tıklayın)
..

"Örümcek Adam 1 izle Türkçe Dublaj" için 184 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. emir emir Mayıs 26th, 2013 at 11:52

    çok güzel

  2. İSMAİL İSMAİL Mayıs 26th, 2013 at 17:51

    ÇOKKKKKKKKKKKKKKK

    GGGÜÜÜÜZZELLLLLLLLLLLLLLLLLL MANYAK BİŞEY

  3. İSMAİL İSMAİL Mayıs 26th, 2013 at 22:18

    güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll

  4. neo neo Mayıs 29th, 2013 at 17:16

    admin harika bir film ellerine sağlık admin

  5. sıla sıla Mayıs 31st, 2013 at 00:51

    çok güzel bir film

  6. ferhat ferhat Mayıs 31st, 2013 at 14:55

    manyak bişey süüüüper

  7. oğuzhan oğuzhan Haziran 7th, 2013 at 10:07

    süper filmmm bayıldımmm

  8. Orçun Orçun Haziran 7th, 2013 at 10:42

    nerdeyse 30 40 defa izledim yine bıkmadım

  9. sene2013 sene2013 Haziran 8th, 2013 at 14:41

    sene 2013 hala izliyom hayranıyım bende örümcek adam olmak istiyom 12 yaşındayım

  10. sadık sadık Haziran 9th, 2013 at 22:44

    film çok güzel herkese tavsiye ederim teşekkürler admin

  11. Mert can Mert can Haziran 11th, 2013 at 23:24

    süper bir şey lan bu en az 100 kere izlemişimdir

  12. emre emre Haziran 12th, 2013 at 22:21

    çok güzel olmuş yapanın yönetenin ellerine sağlık

  13. yusuf tarık gök yusuf tarık gök Haziran 13th, 2013 at 13:21

    çok süper

  14. muti muti Haziran 15th, 2013 at 12:29

    daa izlemedimama televizyonda izliyordum mükemmel ötesi bir şey bu filim sağol admin

  15. İsimsiz İsimsiz Haziran 15th, 2013 at 13:10

    varya bence 1 hepsinden güzel bide çeşke The amazing spiderman olmasaydı normal orümcak adam 4 oldaydı . the amazıng spidermanda güzel ama normal peter parker daha iyi olurdu . sağolasın admın

  16. size ne ismimden ? size ne ismimden ? Haziran 15th, 2013 at 18:52

    güzelllllllllllllllllllllllllll

  17. özay özay Haziran 15th, 2013 at 23:38

    yav kenininize gelin sadece bir flim ona bakrsan yeşil fner hertürlü al r örümcek adamı

  18. onur onur Haziran 17th, 2013 at 15:32

    123 defa izledim

  19. Emre Emre Haziran 18th, 2013 at 12:54

    Adam yakıyor yaaaa

  20. doğukan doğukan Haziran 19th, 2013 at 16:53

    gozlerime inanamadım süper bir filim

  21. azad azad Haziran 22nd, 2013 at 11:34

    ççooookkkk ggggüüüxzzzeellll olllmmmuuuşş
    ,

  22. prohet prohet Haziran 22nd, 2013 at 18:28

    çok fenaaa

  23. emirhan emirhan Haziran 23rd, 2013 at 13:42

    evettttttttttttttttttttttttttt

  24. halil halil Haziran 28th, 2013 at 14:06

    çok iyi bir film :D

  25. ßerat ßerat Haziran 28th, 2013 at 17:38

    çok güzell

  26. duygu duygu Haziran 28th, 2013 at 18:26

    Cok guzel hele mericey cok gguzel kiz ya bayiliyorum ana super filim elinize saglik

  27. megfdd megfdd Haziran 28th, 2013 at 20:17

    neredeyse 100defa bu filimi izledim en son saydımda 87kere izlemişim

  28. arda arda Haziran 30th, 2013 at 23:13

    çok manyak bir film örümcek-adam olasım geldi 17 yaşındayım. peter parker olasım geldi.

  29. aras aras Temmuz 1st, 2013 at 13:52

    çok güzel

  30. ömer ömer Temmuz 1st, 2013 at 15:16

    ben ce güzel

  31. muhammet muhammet Temmuz 2nd, 2013 at 14:53

    harikaaa

  32. ahmet ahmet Temmuz 3rd, 2013 at 17:20

    muhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhteşem ötesi

  33. umut umut Temmuz 3rd, 2013 at 18:58

    aynı ben örümcek adam taklitimi yapıor

  34. GOBLİN GOBLİN Temmuz 5th, 2013 at 16:17

    SPİDER-MAN TEKRAR GÖRÜŞECEĞİZ

  35. mehmet ali mehmet ali Temmuz 5th, 2013 at 18:35

    ben o fil mi hayla izliyorum ve izlicem de size tavsiye ederim çok küzel bir film

  36. ÇıLgIn ÖrÜmCeK ÇıLgIn ÖrÜmCeK Temmuz 6th, 2013 at 13:01

    YA 13 YAŞIMA GELDİM HALA İZLİYORUM ESKİDEN DUVARLARA ÇIKIP BEN ÖRÜMCEK ADAM IM DİYOMUŞUM AMA BÜYÜDÜM GİNEDE ÖRÜMCEK ADAM HASTASIYIM VE ACI HABER İSE BU FİLMDEKİ BAŞROL OYUNCUSU FİLMDEKİ ADI PETER PARKER MALESEF HAYATINI KAYBETTİ.ŞİMDİKİ İNANILMAZ ÖRÜMCEK ADAMDA NİYE BAŞKA BİRİ OYNUYOR DİYE SORARSANIZ SEBEBİ BU TEŞEKKÜRLER ADMİN.

  37. ozlem ozlem Temmuz 6th, 2013 at 13:09

    süper cok guzel cekenın ellerine saglık :)

  38. kubat kubat Temmuz 7th, 2013 at 11:54

    AGa Güzel Olmuststa az bıktım ya :D

  39. murat murat Temmuz 7th, 2013 at 17:25

    süperrrr

  40. yusuf yusuf Temmuz 7th, 2013 at 18:04

    cokkkkkkkkkkkkkkk güzel

  41. örümcek örümcek Temmuz 12th, 2013 at 13:30

    bu film hiç eskimiyo hep yeni ve güzel bir film olarak kalacak

  42. WOLFTEAM WOLFTEAM Temmuz 13th, 2013 at 02:49

    süper yhaw

  43. ØΠЦΓ ØΠЦΓ Temmuz 13th, 2013 at 11:28

    Süpr bir film admin e tşkkür ederm

  44. hakan tekin hakan tekin Temmuz 13th, 2013 at 15:18

    gerçekten güzel bir yapım,3 dört defa izlemişimdir

  45. tuna tuna Temmuz 19th, 2013 at 23:39

    bu seri hiç bıkmayarak izlediğim serilerden birisi

  46. bok bok Temmuz 27th, 2013 at 15:07

    hi my name is bok . it’s awesome a film be creafuile and the famaous the bich this is a motha fuck a one thurst then is a bok you dlicious the malfack dies the bok yeah of course chicken bill

  47. Korhan Korhan Temmuz 28th, 2013 at 16:59

    Araşlar bu filme çocuklarınızı fazla alıştırmayın bazı çocuklar bende spidermen oldum diyerek kendine zarar verebilir.Ama güzel film kaç yaşıma gelmişim hala izliom elerine sağlık admıin.

  48. kral2133 kral2133 Temmuz 31st, 2013 at 23:14

    yaa size bir şey diyimmi arkadaşlar ben bu filme hayranım yihhuuuu :D

  49. umut umut Ağustos 2nd, 2013 at 23:37

    varya örümcekadam gerçek

  50. mert ege mert ege Ağustos 3rd, 2013 at 11:07

    MÜTHİŞ BİR FİLM HUHUHHHHHHHHHHHHH

  51. muammer muammer Ağustos 17th, 2013 at 18:06

    Yha Manyakkkkkkk Bir Film Accayippppp Bir FİLİM vUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  52. örümcekadamkalpben örümcekadamkalpben Ağustos 21st, 2013 at 00:24

    bu dünyada izlediğimm en güzel fil hadi 1-2-3 neyse 100-200-300 defa izledim bu gilmi bu film 1. transformrs 2. alacakaranlık 3. 3’ünü de izleyinnnnn

  53. eyüp kerim özdoğan eyüp kerim özdoğan Kasım 20th, 2013 at 18:54

    son sahneyi gördünüzmü yeşil cin örümcek adamı nasıl dövdü

  54. Süpr bir film admin teşkkür ederm devamını bekleriz Süpr bir film admin teşkkür ederm devamını bekleriz Kasım 26th, 2013 at 22:30

    Süpr bir film admin teşkkür ederm devamını bekleriz

  55. omero 2 omero 2 Kasım 26th, 2013 at 22:32

    Süpr bir film admin teşkkür ederm elinize sağlık devamını bekleriz

  56. omero2 omero2 Kasım 26th, 2013 at 22:33

    Süpr bir film admin teşkkür ederm elinize sağlık
    devamını bekleriz

  57. Musab Akbıyık Musab Akbıyık Kasım 27th, 2013 at 17:54

    ilginç ve güzel bir film severek beğenerek izledim…

  58. mustafa mustafa Aralık 7th, 2013 at 15:51

    güzel ama sesi eskisiyle aynı değil

  59. zuhal zuhal Aralık 19th, 2013 at 19:02

    manyakötesi bir film bu ya süper bişiii
    herkes izlemeli :)))

  60. bedirhan bedirhan Aralık 24th, 2013 at 21:19

    cok güzellllllllllllllllll

  61. furkan furkan Ocak 11th, 2014 at 18:19

    ben bu filmi ilk 5 yaşımda izledim şuanda izliyom özenmiyom ama hoşuma gidiyo

  62. kaan kaan Ocak 18th, 2014 at 14:00

    her fil eskir ama bu film aslaaaaa

  63. zeynep zeynep Ocak 19th, 2014 at 14:55

    bence müthiş bir film bu adam uçuyor zıplıyor bende onun gibi olmak isterim zaten onun yerinde kim olmak istemez ki

  64. misafir misafir Ocak 25th, 2014 at 17:12

    şey bişi sorcam da uzun mu kısa mı

  65. ahmet ahmet Ocak 25th, 2014 at 17:39

    iyi

  66. celil erol celil erol Ocak 26th, 2014 at 13:52

    süper bişeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D

  67. hakan hakan Ocak 27th, 2014 at 22:16

    cok guzel olmuş harika

  68. vakamayashi vakamayashi Ocak 30th, 2014 at 11:52

    cacone mayar kocemi zekso deyt

  69. osman can osman can Ocak 30th, 2014 at 16:31

    hulk 2 kiden kötü

  70. hasan hasan Ocak 30th, 2014 at 20:21

    bok bok müthişşşşşşşş en komik tarafı ikinci part ağ fırlat uç yukarı ve uzağğ hadi :)

  71. seçkinkaan seçkinkaan Şubat 8th, 2014 at 21:44

    çok güzel bir film ama 4 daha güzelllllllllllllllllllllllllllllll

  72. g-n bogata g-n bogata Şubat 14th, 2014 at 13:59

    cok guzelll belki 100 defa baktim super

  73. emir emir Şubat 16th, 2014 at 15:01

    salakça hiç gördünüzmü örümcekin ısırdınıı

  74. seçkinkaan seçkinkaan Şubat 20th, 2014 at 18:50

    lan filmin neresi manyak
    çok güzel

  75. ümitcan ümitcan Şubat 22nd, 2014 at 23:24

    sene olmuş 2014 hala öreümcek adam kadar güzel flim yok bana göre 1000 kere izlemişimdir ama hiçbir zaman sıkılmadan izlerim

  76. enes enes Şubat 27th, 2014 at 15:14

    şimdi 2014 de izliyorum ya 2004 de yada 2008 de yapılmış tam bilmiyorum
    bu 6. izleyişim hala izliyorum

  77. admin admin Mart 7th, 2014 at 19:26

    TEŞEKKÜRLER

  78. yusuf yusuf Mart 9th, 2014 at 16:10

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrharikaaaaaaaaaaaaaaaaaaadmsın adminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  79. salih ünal salih ünal Mart 13th, 2014 at 08:20

    yaaaaaaaa mukemmmeeellllllllllllllllllllll :) :)

  80. arda arda Mart 15th, 2014 at 16:05

    sssssssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  81. Olmuş 2014 Olmuş 2014 Mart 16th, 2014 at 13:49

    Süper yaaa bende olmak istedim adam spiderman yhaa :D

  82. mustafa ekrem mustafa ekrem Mart 16th, 2014 at 19:44

    pipipopobüllük

  83. ömer ömer Mart 22nd, 2014 at 15:40

    muthıs keske bnde orumcek adam olsam

  84. Ali Ali Mart 22nd, 2014 at 22:23

    sfd

  85. barış manço barış manço Mart 23rd, 2014 at 11:35

    çok güzel bir sergi çok beyendim süper olmuş yanlı
    sadece müziklerinde sorun var

  86. Kk Kk Mart 23rd, 2014 at 17:45

    Superr

  87. hsdfa hsdfa Mart 24th, 2014 at 21:45

    abi bu çok güzel

  88. atabey baba atabey baba Mart 25th, 2014 at 16:26

    müthişşşşşşşşşşşşş bir film =) =) =) =) (“)

  89. emirhan emirhan Mart 25th, 2014 at 20:12

    cok güzel olmuş

  90. ömer ömer Mart 26th, 2014 at 17:50

    muthıss bnde onun yerınde olmak isterdım

  91. esat esat Mart 27th, 2014 at 12:25

    bu olay gerçek değil

  92. amat amat Mart 28th, 2014 at 08:30

    cok güzel bir film

  93. amat amat Mart 28th, 2014 at 08:31

    cok sexi bir film

  94. takıpçı takıpçı Mart 28th, 2014 at 19:35

    muthıs

  95. spider man spider man Mart 29th, 2014 at 17:01

    ne zaman görüşeceğiz

  96. bilal bilal Mart 29th, 2014 at 20:57

    çok güzel bir film

  97. yUSUF yUSUF Nisan 4th, 2014 at 17:13

    yıl 2014,6 hala izliyom devam edecemde

  98. bs bs Nisan 5th, 2014 at 15:08

    adamım yaaaaa

  99. efe efe Nisan 6th, 2014 at 12:14

    Bu filmi yüzlerce kez izledim ama hiç sıkılmadım

  100. mehmet mehmet Nisan 10th, 2014 at 20:01

    Süper birşey

  101. Lee-min-hoo Lee-min-hoo Nisan 10th, 2014 at 22:49

    뭔가 특히 최고 2 부

  102. muhammed atamer analay muhammed atamer analay Nisan 12th, 2014 at 21:15

    süper tan 18 kere izledim ama zor bıktım bunu beğenmiyen akıl hastanesine gitmeli bence saol admin

  103. anan skm anan skm Nisan 15th, 2014 at 17:31

    çok çok güzel bir fil adam atıyo kendini binadan

  104. bella bella Nisan 16th, 2014 at 02:11

    çok güzel bir filim çok ama çok severim ki kimse bilemezdevamlı bu filimi iizlerin her seferinde :) :) <3

  105. kadadadadada kadadadadada Nisan 20th, 2014 at 20:48

    dasdsadsadsa

  106. ADMİN! ADMİN! Nisan 27th, 2014 at 00:11

    Tesekkurler!

  107. murad murad Nisan 29th, 2014 at 17:04

    cok kotu
    cok cok cok cok cok kotu

  108. akıllı akıllı Mayıs 1st, 2014 at 15:47

    bence dunyann en saçma filmi

  109. akıllı akıllı Mayıs 1st, 2014 at 15:48

    bence dunyann en saçma filmi berbet iğrenç bk gibiiiiii

  110. polatcan polatcan Mayıs 2nd, 2014 at 10:58

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  111. firdevs firdevs Mayıs 2nd, 2014 at 15:31

    Peter’a hayranım, filminede

  112. emirhan emirhan Mayıs 3rd, 2014 at 13:36

    18 yasındayım ünüversitede okuyom sınıf 1. siyim ben örümcek adam mım

  113. emirhan emirhan Mayıs 3rd, 2014 at 13:39

    çok iyi ya

  114. kaan kaan Mayıs 4th, 2014 at 17:31

    MÜKEMEL 12 YAŞINDAYIM VE SPAYDERMAN OLMAK İSTİYORUM

  115. Peter Parker Peter Parker Mayıs 4th, 2014 at 20:02

    Movie is beatiful but this is not real. Translate/Çeviri:Bu fil güzel ama gerçek değil.

  116. cansu cansu Mayıs 5th, 2014 at 10:27

    çok iyi ya

  117. eren eren Mayıs 5th, 2014 at 17:03

    acayip

  118. batın batın Mayıs 11th, 2014 at 17:13

    çok güzel ya yapanın ve yöneticisinin elerine sağlık çok güzel ya bende örümcek adam olmak isterim ya.

  119. cnr cnr Mayıs 12th, 2014 at 17:02

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer yaaaaaaaaa

  120. Yorumcu :D Yorumcu :D Mayıs 14th, 2014 at 16:45

    Bu varya sana ne demiş biliyonmu babana demiş gece demiş yatakta demiş

  121. Kraliyos Kraliyos Mayıs 17th, 2014 at 09:14

    bu filmi hazırlayana hll olsun mk internette kapanmadı bugün yee sunu izleyem 1 ini 2 3 4 izlicem bugün

  122. eren eren Mayıs 18th, 2014 at 17:52

    100 ü geçkin izledim hala bıkmadım -_-

  123. ARDA ARDA Mayıs 20th, 2014 at 18:30

    GREEEEEEEN GOBLİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  124. İsimsiz İsimsiz Mayıs 21st, 2014 at 13:36

    Çok güzel mericeynin amını patlatmak cok ısterdım offffff Anasını aflatmak amını patlatmak ısterdim <3 <3 Mericeyn <3 <3

  125. ALPER ALPER Mayıs 21st, 2014 at 21:39

    SÜPER BEŞ YILDIZ BEŞ NUMARA

  126. muhammed muhammed Mayıs 24th, 2014 at 19:37

    mükemmle

  127. Spider man 211 Spider man 211 Mayıs 24th, 2014 at 21:24

    Mütişh birşey bayılıyorum!

  128. emirhan emirhan Mayıs 25th, 2014 at 10:44

    1 2 3 4 5 herseyini izledim 4 5 inaılmaz örümcek adam

  129. hawi hawi Mayıs 29th, 2014 at 21:32

    genelde film yarıda bitiyo dewamı görünmüyo hep yaşıyorum bu sorunu

  130. hawi hawi Mayıs 29th, 2014 at 21:33

    ben argo kullanmadım

  131. hawi hawi Mayıs 29th, 2014 at 21:36

    illa güzel demek zorunda mıyım olumsuz yorumlara neden açık değilsiniz böle oldukça daha çoook geri kalırız kendini geliştiremeyen dandak insanlar oluruz hem yorum yapın diyosunuz hem de eleştiriye açık değilsiniz yaaaa öwgüleriniz bizim için değerlidir yazın o zaman

  132. hawi hawi Mayıs 29th, 2014 at 21:37

    mükemmel

  133. Fucker boy Fucker boy Mayıs 31st, 2014 at 21:48

    Bıktım amk kaç yol oldu

  134. midrap midrap Haziran 13th, 2014 at 00:00

    süper birr filim yaaaaaaaaa

  135. emre emre Haziran 13th, 2014 at 14:49

    la bu film dier bölümlerini bi izlein :D ananız alar

  136. peter parker peter parker Haziran 13th, 2014 at 15:43

    peter you am I’s one wan

  137. emre emre Haziran 29th, 2014 at 13:30

    cok süper süper:D

  138. mustafa mustafa Temmuz 4th, 2014 at 15:19

    gerçektende müthiş oolmuş çoooooooooooooook süperrrrrrrrrrrrrrrr

  139. Bonitos Bonitos Temmuz 11th, 2014 at 15:45

    Harika dostumm

  140. kadir kadir Temmuz 12th, 2014 at 15:44

    mütiş film bu en az 50 kere izlemişim granti

  141. umut umut Temmuz 15th, 2014 at 17:16

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  142. mecid mecid Temmuz 17th, 2014 at 14:20

    999999999999999999999999999999999999999999999999999999 kere izledim

  143. Burakcan Burakcan Temmuz 20th, 2014 at 22:44

    ABİ SÜPER YA ben bunu 1000 izlerim çok güzel

  144. fatih fatih Temmuz 22nd, 2014 at 11:25

    bence dünyanın en güzel filmlerinden biri

  145. ömer faruk ömer faruk Temmuz 23rd, 2014 at 02:54

    harika 3000 kere izledim hala bıkmadım

  146. sahin sahin Temmuz 24th, 2014 at 14:33

    jumanji yi izleyin merijeyn kucuk orda

  147. Tahir Tahir Temmuz 31st, 2014 at 09:10

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  148. misafir misafir Temmuz 31st, 2014 at 16:28

    1.part ve 2. part arasında olaylar atlamamışmı arkadaşlae??

  149. alper alper Ağustos 3rd, 2014 at 16:19

    çok güzel izleyenler beğensin

  150. IronSpıder IronSpıder Ağustos 7th, 2014 at 00:35

    inanaılmaz orümcek adam da ki GWEN varya yani sevgilisi çok güzel la

  151. furkan furkan Ağustos 15th, 2014 at 17:26

    abi pter parker ı oynayan düşüp mü öldü

  152. öRÜMCEKADAM öRÜMCEKADAM Ağustos 17th, 2014 at 15:25

    Eni mini örümcek bakalım nerde görüncekkkkkkkkkkkk :)

  153. öRÜMCEKADAM öRÜMCEKADAM Ağustos 17th, 2014 at 15:26

    Eni mini örümcek bakalım nerde görüncekkkkkkkkkkkk :) hahaha manyak bişi

  154. buse buse Ağustos 17th, 2014 at 23:34

    Hayır ya bu adam ölemez!

  155. mustafa mustafa Ağustos 18th, 2014 at 15:42

    süper bir film ama muhteşem

  156. ece ece Ağustos 29th, 2014 at 20:05

    hayatımda izlediğim en saçma filmdiiiii :(

  157. yeşim yeşim Ağustos 30th, 2014 at 11:03

    çok güzel:D

  158. oonur oonur Eylül 2nd, 2014 at 13:01

    çok güzell abii yaaaaaaaaa :)))))))))

  159. ömer ömer Eylül 2nd, 2014 at 21:02

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabir film

  160. elcin elcin Eylül 3rd, 2014 at 10:21

    dsdasdsds

  161. eren eren Eylül 3rd, 2014 at 16:47

    müthiiiiiiiiiiişşş

  162. pasa pasa Eylül 3rd, 2014 at 17:21

    Cok ama cok guzel bi film

  163. peter peter Eylül 5th, 2014 at 11:14

    tobey yane filimdeki peter parker gerçekten öldümü üldüyse nasıl öldü bilenler söylesin lütfen

  164. edasedaderya edasedaderya Eylül 6th, 2014 at 10:55

    yaa knklar gece rüyamda örümcek adam oldum(gülmeyin, rüyada herşey olabilir…) bende bilinçli rüya görme egzersizine başlıyom haaaaydi bismillah :)

  165. emma emma Eylül 11th, 2014 at 01:47

    aaaa diye o canavar yangın bölümünde döndü ya kalbim duruyou lan siz bu filmi bırakın inanılmaz örümcek adam 1 rle 2 yi izleyin 2 nin sonu üzücü yaa guven en sonunda ölüyo yaa beli kırlıyo düşerkenn :/((((

  166. furkan furkan Eylül 11th, 2014 at 20:40

    14 yaşındayım tam bi zaman kaybı

  167. Recai Cengiz Recai Cengiz Eylül 13th, 2014 at 18:51

    Super 30-40 defa izleim bikmadim

  168. Mertxlife Mertxlife Eylül 19th, 2014 at 16:13

    Bu filmi yapanlar gerçekten çok uğraşmış bu film bana bir şeyler öğretiyor.Bu özelliği diğer filmlerden çok daha iyi kılıyor

  169. Mertxlife Mertxlife Eylül 19th, 2014 at 16:14

    Çooook güzel bir film

  170. berkay berkay Eylül 19th, 2014 at 18:10

    film çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll bayıldım 10000000000 defa izledim bıkmadım

  171. erdem eyüpoğlu erdem eyüpoğlu Eylül 24th, 2014 at 18:06

    f gdfgdfghfhfg

  172. mete mete Eylül 26th, 2014 at 18:29

    pitter parker çok iyi dövüşüyo

  173. emre emre Ekim 18th, 2014 at 16:43

    ççççççççççooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyııııııııııııııııııllllllllllddddddddııııııımmmmmmmmm

  174. umut umut Ekim 19th, 2014 at 16:03

    Cok guzel

  175. egemen egemen Ekim 25th, 2014 at 08:15

    Ağabey süper film ve sondaki müzik yakıyo

  176. yusuf yusuf Ekim 25th, 2014 at 12:01

    abi filmin her yeri yyakıyo sinamaya koyun alın 1.000
    tL ne iyi dimi bide büyük ekran mısır fıstık gibi vala
    atasehir no 18 atlas sokağı evime ura abi evetmi sende
    filim hakında yaz konuşalım abi

  177. Can Can Ekim 26th, 2014 at 16:26

    cok gzl

  178. bartu bartu Ekim 29th, 2014 at 12:03

    muhhhhhhhhhhhh mütiş bir sapık flimi

  179. 05321650785 05321650785 Ekim 29th, 2014 at 12:09

    mütiş bir sapık bir flim

  180. asd asd Ekim 31st, 2014 at 18:21

    beyler film ürminati mallar örümcek adamın elinde göz vardı gormedinizmi

  181. Ozan Ozan Kasım 2nd, 2014 at 19:23

    cok guzel beyler film ürminati mallar örümcek adamın elinde göz vardı gormedinizmi

  182. burak efe burak efe Kasım 7th, 2014 at 17:13

    manyak birsey ya çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel saçma diyen salak çünkü örümcek manyak bir sey y

  183. burakefe burakefe Kasım 7th, 2014 at 17:15

    çokkkkkkkkkkkkk güzel :D

  184. ali ali Kasım 15th, 2014 at 12:10

    10 numara la ya

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)