facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Poseidondan Kaçış izle Türkçe Dublaj

"Poseidondan Kaçış izle Türkçe Dublaj" için 29 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. çağrı çağrı Mart 10th, 2013 at 06:04

    harıka bır fılm soluksuz ızledım .

  2. Korkut Korkut Nisan 7th, 2013 at 13:14

    Acayip Güzel Bir Film

  3. OKan OKan Nisan 15th, 2013 at 22:51

    Oldukça Güzel Bir Filim.
    Oldukça Güzel Bir Site.
    Oldukça Güzel Bir Son.
    Oldukça Güzel Bir Dünya :))

  4. Mal OLan Mal OLan Nisan 16th, 2013 at 21:39

    Oldukça Mal Bi OKan!!!

  5. git git Temmuz 13th, 2013 at 17:16

    çookkkk güzel ve mal olan kardeşim oldukça demeyimi öğreniyosunda okana laf atıyosun!!

  6. Serhat Serhat Temmuz 13th, 2013 at 19:29

    Haaaaaaaarika bir film izlediğim en güzel filmdi, Titanik ten bile daha güzel, hiç sıkılmadan büyük bir keyifle izledim, bu filmi tek parca, Türkçe dublaj gösterdiği icin bu siteye çok çok teşekkür ediyorum 🙂

  7. Rizeli Rizeli Ağustos 10th, 2013 at 01:47

    Bok gibi mk bu ne yaa

  8. Snanne Snanne Eylül 8th, 2013 at 23:50

    Güzel bir macera film i <3

  9. bosver bosver Ekim 28th, 2013 at 20:05

    harika bir film yanlızca o yaşlı adam ölmeyeydi iyidi ölmesine en çok sevidiğim kişi ise sarhoş adam harikaydı o sahne herkeze tavsiye ederim

  10. cihan cihan Aralık 10th, 2013 at 00:28

    süper film kesinlıkle ızlenır

  11. cumali cumali Mayıs 17th, 2014 at 19:19

    oldukça muhteşem bi film izlemeye deger.

  12. emre emre Haziran 8th, 2014 at 14:08

    gerçektende güzel bir film yapmışlat tıpkı titanik gibi… 🙂

  13. emre emre Haziran 9th, 2014 at 21:30

    Çok ama çok güzel izleyin

  14. halit halit Haziran 10th, 2014 at 23:16

    güzek bir film ben böyle film görmedim

  15. ardaceren ardaceren Temmuz 11th, 2014 at 00:41

    çok aarika bi film bea bayıldım ama hepsi o kara adamdan ötürü

  16. yusuf yusuf Temmuz 27th, 2014 at 18:50

    Film güzel izlenmeye değer

  17. burçak burçak Kasım 7th, 2014 at 19:37

    daha yarısındayım ama umarı güzeldir titanıc gibi dediler ağlamak istemiyorum ama harikaydı bu yerlerine kadarrr çok heycan verici bir film

  18. furkan furkan Haziran 11th, 2015 at 20:04

    fildeki kadınlar azdırdı benım 31 cekmekten yoruldum 🙂

  19. Ferid Ferid Haziran 21st, 2015 at 14:00

    Oldukca Seksi Bir Film 😀

  20. Ferid Ferid Haziran 21st, 2015 at 14:04

    Idare eder Titanik den iyi degilde . Normal

  21. mariya mariya Temmuz 5th, 2015 at 18:32

    nediyiiceyimi bilemiyorum gelcekde harikaydi yaa titanikden ble iy emeyi gecen herkse cok tesekur eddiyoru zevkle izledim mutisssssssssssss tavsiye ederiim

  22. padişah padişah Temmuz 10th, 2015 at 01:36

    abi çok güzel ya
    çok güzel bir son
    buna iğrenç diyenlerinde beyni olmadığı apaçık bişey
    bayıldım
    yani diyecek birşey yok çift kelimeyle dört dörtlük
    😀

  23. Sinan Sinan Şubat 5th, 2016 at 16:17

    Bu filmlerde emeği gecen bütün arkadaslara tesekürler bu site iyiki var kolay gelsin

  24. Nazli Nazli Mart 5th, 2016 at 13:20

    Çok güzell bayıldım acayip guzel ama o kızın babası olmeseydi yaşlı adam küçük kıza aşık oldu heyya

  25. Inci Inci Mart 20th, 2016 at 21:42

    Mohtesem bir film.harika otesi.izlediyim en guzel filmlerden

  26. can can Haziran 1st, 2016 at 16:14

    HD kalitesinde valla helal olsun orijinal CD’sinde bile bu kalitede değildi.

  27. Melisa Melisa Haziran 11th, 2016 at 19:34

    efsane bir film izlemediyseniz hemen izlemeye başlayın bence

  28. Melisa Melisa Haziran 11th, 2016 at 19:35

    efsane bir film izlemediyseniz hemen başlayın bence

  29. zafer zafer Kasım 13th, 2016 at 01:12

    Bence harika bir film sürükleyici ve birazda dram var helal admin sana

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)