facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Rocky 4 izle Türkçe Dublaj

"Rocky 4 izle Türkçe Dublaj" için 41 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. erdinç erdinç Haziran 1st, 2013 at 15:38

    video çok yavaş ful duldu ama oynarken duruo hatası var

  2. buğra buğra Temmuz 9th, 2013 at 14:28

    mütüş bir film

  3. emre emre Ağustos 25th, 2013 at 23:19

    süper bir film ivan dragoyu izlerken zevk duyuyorum adam rolünün hakkını fazlasıyla veriyor

  4. Kraç Kraç Ağustos 31st, 2013 at 01:06

    Filmi İzledikten sonra mekik falan çekiom amk 😀

  5. filmkolik filmkolik Eylül 15th, 2013 at 11:32

    bilgin film donuyor yardımcı olurmusunz

  6. filmkolik filmkolik Eylül 15th, 2013 at 11:56

    bilgin bu nasıl bir film ya düzeltin şunu hab,re donyo film

  7. talha talha Kasım 30th, 2013 at 16:33

    bu filmde DoLph LundgreN oynuyo demi ? silvestır stellone harika zaten cehennem melekleri 3 üde sabırsızlıkla bekliyorum stellone jason statham ve DoLph LundgreN bir harika 🙂

  8. kahraman ceylan kahraman ceylan Aralık 28th, 2013 at 21:30

    süper bir film nezaman baksam tekrar bakmak tan usanmıyorum

  9. abdi abdi Ocak 2nd, 2014 at 13:07

    süper bir film 50 defa baktım genede sıkılmıyorumm herdafasında heyecanla bakıyorum

  10. yasin yasin Şubat 4th, 2014 at 01:21

    Bnde bir boksör olorak filmi ypnlarn eline salik cok guzl filim

  11. hasanmert hasanmert Nisan 1st, 2014 at 14:41

    abi süper filim ama yenilmez 2 yenilmez 3 daha da süper ama sakın yenilmez 1 i izlemeyin kusarsınız 2 ve 3 de scoot adkins oynuyo ama yinede silvistır stoollone yani rocky balboaya helel olsun eme değer bir film

  12. Ömerico Ömerico Haziran 17th, 2014 at 00:03

    Kemik Kıran Rocky Balboa 🙂
    Çok güzel bir film

  13. efekan efekan Temmuz 3rd, 2014 at 15:53

    gelinde bende sizin kemiğinizi kıriyim

  14. Adem Adem Temmuz 23rd, 2014 at 13:41

    Bu filmi en az 20-30 kere izlemişimdir ama hala bıkmadım ve herkese tavsiye ederim süper film…

  15. yaser yaser Eylül 23rd, 2014 at 13:48

    cok guzel ben de aynısını yapıyorum

  16. yunus5516 yunus5516 Eylül 30th, 2014 at 02:19

    rockyy bu işleri bırakyyy

  17. mustafa mustafa Kasım 8th, 2014 at 02:02

    cok guzel bir film elinize saglik.

  18. Za Za Kasım 14th, 2014 at 00:38

    MÜTÜŞ NE A.K ÇOCUĞU

  19. yılmaz yılmaz Kasım 21st, 2014 at 14:13

    filim 10 numara

  20. Rocky JR tONY Rocky JR tONY Kasım 23rd, 2014 at 11:06

    Rocky serisinin en iyi filmi harika biir film <3 Apollo Great <3

  21. Uğur Hakan GÖKHİSAR Uğur Hakan GÖKHİSAR Ocak 17th, 2015 at 22:01

    Üç filmi gibi bu filmi de güzeldi.

  22. batıkent nakliyat batıkent nakliyat Nisan 30th, 2015 at 18:47

    müthiş bir film gerçekten 50 defa izledim bir okadar daha izlerim herhalde. birde sahneler aynı gerçek gibi teşekkürler…

  23. zynep zynep Mayıs 5th, 2015 at 00:12

    superrrrrrrrrr film bu butun bolumlerine baktim sizde bakin.

  24. irfan irfan Mayıs 13th, 2015 at 20:15

    yıl oldu 2015 bence hala tartışmasız en iyi boks filmi.

  25. M’ertcan M’ertcan Mayıs 30th, 2015 at 15:57

    abi çok iyi yaa

  26. samet samet Haziran 22nd, 2015 at 20:59

    boks eldivenim var rocky gibi yapıyom

  27. enes enes Haziran 23rd, 2015 at 02:07

    ınternetınız yavastr kocum 😉

  28. surname surname Temmuz 12th, 2015 at 00:19

    mükkeeeemmeeeeeel yhaaaa dostum adam on numara yumruk atıyor keşke benide dövseee

  29. ilyas ilyas Eylül 22nd, 2015 at 00:35

    bu filmin 4 seriside mükemmel…..film insanı o kadar kendine bağlıyoku insanlar rucky diye tezaravt yaparken anlamadan bi anda bende ttezarrata başlıyorm

  30. oralmusa oralmusa Aralık 23rd, 2015 at 09:00

    benimle yanı yasta kucuklugumden beri izlerim her izlediğim de yanı heycan

  31. boran boran Ocak 2nd, 2016 at 01:08

    rusları ezmeleri güzel olmamış orda apollo şerefsizlik yaptı ama rocky adam ya 😀 mükemmel bir filmdi

  32. barış barış Ocak 6th, 2016 at 23:38

    ruslar asla bir amerikalıyı desteklemez.hele ki soğuk savaşta.

  33. hamithan hamithan Ocak 10th, 2016 at 20:53

    çok donuyor durdurup başlatıyorum yinede donuyo

  34. kenan kenan Ocak 10th, 2016 at 22:14

    yorumlarim niye onaylanmiyor

  35. arda arda Ocak 19th, 2016 at 18:55

    bu film kesinlikle 1 numara

  36. Davut Çakır Davut Çakır Ocak 21st, 2016 at 06:49

    Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederım 2-3-4 ızleyın harıka

  37. salim salim Ocak 23rd, 2016 at 19:16

    film çok yavaş ya yavaş olmassa çok iyi olacak düzeltin ya şu yavaşlığı

  38. özgür özgür Şubat 2nd, 2016 at 03:03

    en berbat rocky filmi.
    iki yumrukta apolloyu dağıtan rus rocky 15 raunt dövüyor.rocky sağlam kalkıyor.profaganda.

  39. engin engin Şubat 13th, 2016 at 19:38

    rocky serisinin en güzelleri 3,4,5

  40. aNıL aNıL Mayıs 4th, 2016 at 11:15

    Yıl olmuş 2016 ben hala izliyorum her izlediğimde tüylerimin diken diken olduğunu hissediyorum. Ne harika bir film adamın dibi ROCKY BALBOA 🙂

  41. Haktan Haktan Mayıs 4th, 2016 at 15:21

    Ulan Apollo Nasıl Öldü Drago Makine Ama Rocky Sikti Slalesini 😀

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)