facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sabit Kanca Full izle

"Sabit Kanca Full izle" için 54 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. can can Eylül 10th, 2013 at 14:04

    filmin sadece televizyon kısmına kadar geliyor sonra hepsini atlıyor

  2. admin admin Ekim 19th, 2013 at 11:47

    süper bir film 😀

  3. admin admin Ekim 19th, 2013 at 18:35

    süper bir film

  4. admin admin Kasım 11th, 2013 at 19:08

    çok güzellll 😀 😀

  5. samet samet Kasım 14th, 2013 at 20:05

    olum la çok komik bu la ben lazım ben bile acar guldim

  6. oyun oyna oyun oyna Kasım 16th, 2013 at 13:31

    girince açılmayan xhamster ahahahhaha .:D

  7. ömer ömer Kasım 19th, 2013 at 19:10

    ben bu yaşuma kadar izlediğim en komik sempatik ve bilgi veren bi film görmedim süper baba yaaaaaaaaaaaaaaa,

  8. ahmet ahmet Aralık 1st, 2013 at 21:12

    bu film hayatımda gördüğüm en saç ma filmdi. recep ivedikten özenti . ne gıçık tipi var . bu filmede komik derseniz. ne diyim artık.

  9. ERDEM ERDEM Aralık 5th, 2013 at 12:28

    LA BUNE LA :d KOPTUM PHAAA

  10. serdar serdar Aralık 20th, 2013 at 23:36

    Boyna donukluyo bişey anlamıyom

  11. erhan erhan Aralık 27th, 2013 at 19:20

    izlemek güzel

  12. nikotin nikotin Aralık 30th, 2013 at 20:39

    bu filmi yapan adamın suççu yok bu filmi bana öneren arkadaşımın te a.q

  13. HuySuZ HuySuZ Ocak 12th, 2014 at 02:05

    Gereksiz zaman kaybı harika diyenlerin yaş sınırı 5 sanırım.

  14. hüso hüso Ocak 13th, 2014 at 07:05

    cakma Recep Ivedik

  15. harun harun Ocak 13th, 2014 at 20:00

    cok cenq yamıslar yaw müthis kancaaa adamamısın

  16. kadir kadir Ocak 24th, 2014 at 18:39

    çok güzel uluma sahnesi ben bunu izliyeli çok oldu amk lar

  17. emre emre Ocak 27th, 2014 at 00:04

    >içinndeeeeen geçicemmmm>/Akıt gelsin :))))))

  18. melihcan melihcan Ocak 31st, 2014 at 10:30

    çok iyi

  19. selo selo Ocak 31st, 2014 at 21:11

    on numara ya bu film :))9

  20. cem cem Şubat 6th, 2014 at 23:32

    bence bu filim süper

  21. cem cem Şubat 7th, 2014 at 09:07

    bu filim süper

  22. ömer ömer Şubat 25th, 2014 at 15:48

    süper bi iflmm

  23. Berkay Berkay Mart 8th, 2014 at 19:00

    kORKUTUYON lAN bENİ 😀 3:22

  24. yyhuuhıuhu yyhuuhıuhu Mart 30th, 2014 at 23:36

    zupa

  25. atfadsryhgfdy atfadsryhgfdy Nisan 5th, 2014 at 22:31

    fılm cok komık ama sureklı yarısma olmasa daha guzel olurdu

  26. ali ali Nisan 28th, 2014 at 14:27

    survıvor İsmail baki

  27. sdfyuıopğ sdfyuıopğ Nisan 29th, 2014 at 16:10

    254jhgbvcxzdfghjklşi,
    1253
    ,lkjfdsxdglpğ
    4574kjhgbfvgjpiğ,ü
    45768

  28. taha taha Mayıs 1st, 2014 at 18:57

    arkadaşlar bu film çok güzel tavsiye ederim

  29. i.halil i.halil Mayıs 2nd, 2014 at 16:51

    sabit kanca ismail.baki

  30. i.halil uludağ i.halil uludağ Mayıs 2nd, 2014 at 16:53

    harika

  31. Batuhan Agbulak Batuhan Agbulak Mayıs 6th, 2014 at 19:58

    ben hayatımda bu kadar saçma bi film izlemedim zaman kaybı bunun yerine battal gaziyi izlesem daha şerefli olur

  32. d mdnmdnmd d mdnmdnmd Mayıs 16th, 2014 at 20:08

    asparagasgasgas

  33. ecrin ecrin Mayıs 26th, 2014 at 01:04

    saçma zaman kaybı

  34. gizli gizli Mayıs 26th, 2014 at 19:34

    eniştemin kuzeni o ismail baki yemin ederim allah belamı versinki

  35. can can Haziran 1st, 2014 at 12:18

    bu film çok güzel tavsiye ederim

  36. sude sude Haziran 16th, 2014 at 22:40

    çok komik bir film

  37. Berke Berke Temmuz 18th, 2014 at 17:45

    mükemmel 4kere izledim

  38. jacob jacob Temmuz 23rd, 2014 at 02:37

    bu ne biçim film a*k ben çeksydim daha güzel olurdu

  39. mami mami Ağustos 12th, 2014 at 16:13

    ömrümün en boş vaktinin bile kurban edilemeyeceği bir film

  40. mucahit mucahit Eylül 4th, 2014 at 01:47

    Güzel Komik bilgi verici bir film tavsiye ederim

  41. adfh adfh Eylül 4th, 2014 at 20:13

    igrenc

  42. ibrahim ibrahim Ekim 1st, 2014 at 05:45

    hiç begenmedim konu berbat

  43. xosix xosix Ekim 29th, 2014 at 10:17

    recep icedik özentisi olmaya çalışan ama onu da beceremeyen çok berbat bir film. yorumlara bakarak izleyeyim dedim 30 dakika dayanabildim filme. çok kötü çok

  44. cuma king cuma king Kasım 2nd, 2014 at 22:21

    gülmekten öldüm

  45. Cansın Cansın Kasım 3rd, 2014 at 11:58

    İzleseniz de olur izlemeseniz de…
    Çok komik değil… Ama sıkıcı da değil..
    Recep iVEDİğe benzetilmeye çalışılmış izlenimi gerçekten de veriyor..

  46. Rıfkı Rıfkı Ocak 28th, 2015 at 01:00

    A.q buna harika diyen 5 yaşında diyonuz ama niye ozaman tüm unluler bunun taklidini yapıyo youtubeye yazda bakın film süper ama anlamıysan z izlemeyin zorlayan yok

  47. rintintin rintintin Nisan 14th, 2015 at 10:59

    bu filmi yapan adamın suççu yok bu filmi bana öneren arkadaşımın te a.q

  48. min min Nisan 14th, 2015 at 11:01

    >içinndeeeeen geçicemmmm>/Akıt gelsin :))))))

  49. Gökhan Gökhan Nisan 16th, 2015 at 21:00

    Muhteşem bir aksanla ard arda birden çok soruya ve hatta sosyal alanda bilgi gerektiren genel kültüre yönelik soruları cevaplama sahnesini tek geçerim 😀

  50. urfalı hakan urfalı hakan Nisan 27th, 2015 at 22:15

    la asker yerı güzela ha ha ha gülmağtan geberdım

  51. emre45 emre45 Mayıs 7th, 2015 at 22:24

    çok güzellllllllllll

  52. buse buse Mayıs 17th, 2015 at 02:15

    allam gülme krizine girdim süper bir film hakkını yemeyin

  53. ersinertugrul ersinertugrul Mayıs 27th, 2015 at 20:12

    İzlenilecek kalitede bir komedi filmi değil. Bilginize

  54. yokartık yokartık Ekim 11th, 2015 at 02:11

    24 dk izledim gerçekten hayatımda izlediğim en saçma en gereksiz film

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)