facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Siyah Giyen Adamlar 3 izle Türkçe Dublaj

"Siyah Giyen Adamlar 3 izle Türkçe Dublaj" için 28 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. davut davut Haziran 20th, 2013 at 16:46

    gfhfghdfhdfg

  2. KEMALLETİİN SEN NE ETTİN KEMALLETİİN SEN NE ETTİN Ağustos 5th, 2013 at 09:18

    asd

  3. Maaa Maaa Eylül 7th, 2013 at 19:10

    DDDDDD SUPERR

  4. ömer uysal ömer uysal Ocak 10th, 2014 at 18:31

    muhteşem filim yaaa maske 3 de tavsiye ederim size ama bu sitede maske serisi yok 🙁 ama neticede en sevdiğimm filim sitesii

  5. ahmet ahmet Şubat 7th, 2014 at 12:16

    muhteşem filim yaaa maske 3 de tavsiye ederim size ama bu sitede maske serisi yok 🙁 ama neticede en sevdiğimm filim sitesii

    Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)

    Name (*)

    E-mail (*)

  6. admın admın Mart 17th, 2014 at 19:05

    cok guel film aslında sonu hoşuma gitti

  7. fwrit fwrit Mart 30th, 2014 at 14:08

    Süperdi acaba 4 cikarmi

  8. resul resul Nisan 21st, 2014 at 23:25

    abi çok iyi ya 🙂

  9. cumhur çiftçi cumhur çiftçi Haziran 20th, 2014 at 18:16

    harika

  10. fazıl kurt fazıl kurt Temmuz 13th, 2014 at 01:08

    çok güzle film herkese tavsiye ederim manyakmısınız hemen izleyin

  11. melda saf melda saf Temmuz 15th, 2014 at 18:12

    ardilde hoca izlettirdi süper bi film

  12. asd asd Ağustos 9th, 2014 at 16:03

    m. russina da vk — vk da m. russian var :S

  13. Ömer Ömer Eylül 7th, 2014 at 14:19

    Super Bir Film Dostum Tavsiye ederim herkeseee 😀

  14. SekerKızzzXDdDdd SekerKızzzXDdDdd Eylül 7th, 2014 at 21:18

    Ayy çk tatlısınız ya .dd yorumlara bak yerim sizi 😀

  15. okan okan Eylül 10th, 2014 at 17:55

    arkadaşlar beşinci bölümdeki 10.42 deki şarkı adını bilen

  16. Yasin Yasin Eylül 10th, 2014 at 21:29

    5 bolum 10:42 deki şarkının adı: empire state of mind dir.
    Bu arada deyişik bi film (iyi anlamda söylüyorum).Will Smit-he bayıldım.
    Filmi izlerken solda aşadakı yazı beni sinir etti

  17. Yasin Yasin Eylül 10th, 2014 at 21:37

    Beşinci bölüm 10:42 deki şarkının ismi-empire state of mind dir
    Çok deyişik bi film(iyi anlamda söylüyorum).
    Filmi izlerken solda aşağıdakı yazı beni sinir etti

  18. fd fd Aralık 25th, 2014 at 20:23

    mallar bu ne

  19. NEDEN İZLEYEMİYORUM NEDEN İZLEYEMİYORUM Ocak 3rd, 2015 at 23:47

    BEN HİÇ Bİ SİTEDEN FİLM İZLEYEMİYORUM SİYAH GİYEN ADAMLARI DAHA ÖNCE İZLEMİŞTİM SADECE DENEME AMAÇLI GİRDİM AÇILIYOMU DİYE DÜNYA YENİ BİR BAŞLANGIÇ FİLMİNİ İZLEMEK İÇİN UGRAŞIYORUM GİRMEDİĞİM SİTE KALMADI HEPSİDE AÇILMIYO BİLEN Bİ ARKADAŞ CEVAP VEREBİLİRMİ YOUTUBADA GİRDİM FİLMİ BULAMADIM BİRİ YARDIMCI OLABİLİRMİ? DAHA ÖNCE İZLEDİĞİM FİLMLEREDE ULAŞAMIYORUM DÜNYA YENİ BİR BAŞLANGIÇ FİMİNİ İZLEMEK İSTİYORUM YARDIMCI OLURMUSUN?

  20. NEDEN İZLEYEMİYORUM NEDEN İZLEYEMİYORUM Ocak 3rd, 2015 at 23:49

    ÇOK GÜZEL

  21. k k Ocak 27th, 2015 at 09:43

    güzel film

  22. Doğan Doğan Ocak 30th, 2015 at 17:23

    çok ii film 4 çıkarsa ii olur 😀

  23. melih melih Nisan 27th, 2015 at 11:32

    Super film 😀 sonu uzdu be babasi falan 4 de cikar bence

  24. alik alik Nisan 29th, 2015 at 18:25

    ssssssssssuuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr

  25. ali ali Temmuz 7th, 2015 at 21:50

    cok güzel bir film 4 ne zaman cıkcak

  26. punhan punhan Temmuz 13th, 2015 at 17:53

    cok guzel bi film elinize salik

  27. POLAT POLAT Ağustos 20th, 2015 at 15:50

    COK GÜZELE

  28. Sena Sena Haziran 11th, 2016 at 07:38

    Bir film hem güldürüp hem hüzünlendirebilir mi? hem bilimle dolu hem hayal gücünün gücü hem hem hem saysam bitmez.will Smith varsa harikalar var demektir. Muhteşem 4.sünü sabırsızlıkla bekliyorum ♡

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)