facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Sokak Dansı 1 izle – Set Up 1 Türkçe Dublaj izle

reklamı geçmek için (tıklayın)
..

"Sokak Dansı 1 izle – Set Up 1 Türkçe Dublaj izle" için 32 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. damla damla Temmuz 18th, 2013 at 17:29

    coooooooooooooooooook guzel

  2. Sokrat Sokrat Ağustos 6th, 2013 at 21:54

    süper .

  3. wertyun wertyun Ağustos 16th, 2013 at 17:00

    süper aq

  4. Mehmet Mehmet Ağustos 17th, 2013 at 14:18

    gercekten cok guzel defalarca izledim izliyorum saoln admin arkadaslar.

  5. Sude Güngör Sude Güngör Ağustos 25th, 2013 at 13:31

    Super bayildim har kulade ust uste izleyehilirim seri side cok guzel asik oldum filme buradanyonetmenimize cok tesekkur ederim basarilarinin devamını dilerim

  6. semanur semanur Eylül 6th, 2013 at 15:22

    sokak sansının bütün serisini izledim bayıldım bunu daha ilk defa izledim ama digerleri gibi harika

  7. burcu burcu Eylül 28th, 2013 at 18:43

    gerçekten harika bir film aşık oldumm

  8. ceylan ceylan Ekim 21st, 2013 at 16:38

    çok güzel bir film çok sevdm

  9. gizli prenses gizli prenses Ekim 26th, 2013 at 22:29

    harikağğğ

  10. iska iska Ekim 30th, 2013 at 19:39

    super

  11. DAnscııı cocuq DAnscııı cocuq Kasım 2nd, 2013 at 01:47

    Filmin serisi ve bu bölümünü en az 10 defa izlemişimdir şuandada zaten 11 defa izliycem :)))

  12. seyit yüksel seyit yüksel Kasım 14th, 2013 at 13:03

    sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüürrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  13. irem irem Ocak 1st, 2014 at 23:21

    amazingggg !! harikaaa harikaaaaa !!

  14. isimsiz kahraman isimsiz kahraman Mart 2nd, 2014 at 18:34

    çoooooooooooooooooooook güüüüzeeeeellllllllllllll :DDDD:DD:D:D:D:DDD taylor aşkıııımmmmmm <333333

  15. Hip Hop Jumpz Hip Hop Jumpz Nisan 3rd, 2014 at 03:58

    Adam kıyak :D

  16. step up step up Nisan 22nd, 2014 at 18:30

    wn güzel sokak dansı 3 herkeze tavsiye ederim arkadaşlar :D

  17. Hiphop – California Hiphop - California Mayıs 7th, 2014 at 10:54

    Şuana kadar izlediğim en iyi Hiphop danceyi anlatan flimlerden biri.
    Tüm seriyi izlemek lazım.

  18. Hiphop – California Hiphop - California Mayıs 7th, 2014 at 10:56

    Şuana kadar Hiphop’u anlatan çok flim izledim ama Sokak Dansı serisi bi harika dostum.

  19. leman leman Haziran 3rd, 2014 at 12:03

    en cok sevdiyim filmlerden biri I LOVE YOU

  20. ali ali Haziran 24th, 2014 at 18:36

    mithişşşşşşşş

  21. Hiphop Hiphop Haziran 27th, 2014 at 21:52

    Beyler sokak danscıları 5 ne zman çıkıyor ??

  22. melisa melisa Temmuz 3rd, 2014 at 12:43

    çok güzel yaa

  23. pembefil pembefil Temmuz 13th, 2014 at 01:49

    5 sanırım 10 agustosta cıkıyo

  24. dilber dilber Temmuz 26th, 2014 at 18:27

    ya bu site çok güzelde ücretsiz mi?

  25. öykü_hilal öykü_hilal Ağustos 3rd, 2014 at 16:15

    süper bayıldım :D :)

  26. Hira Hira Ağustos 3rd, 2014 at 18:45

    Harika cidden müthiş harika ya dansları falan ayyyyyyy bayıldım

  27. nida nida Ağustos 3rd, 2014 at 23:01

    ilk tv de izleddim son ra dayanamayıpta bide burda izlemeye karar verdim bayılıyorum bu filme

  28. ali ali Ağustos 5th, 2014 at 09:47

    On Numara Fılm. :))

  29. İlyas İlyas Ağustos 11th, 2014 at 13:05

    Fuck You BieatceSs -.- Super lan

  30. elanur elanur Ağustos 13th, 2014 at 14:02

    siz dayenimi izliyorsunuz

  31. Ali Ali Eylül 4th, 2014 at 22:26

    Bu nasıl Sokak’ta dans?

  32. talha talha Ekim 25th, 2014 at 16:40

    hey adamım bu bir harika 5 ne zaman geliyo :D

Sizde film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)